Gå til innhold

BMW Sladd gone bad

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det mulig å komme seg inn å kjøre uten at en eller annen idiot anmelder deg?

EDIT: Har vel forsåvidt vært der og kjørt go-cart en gang og to for mange, mange år siden;)

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20meter fra en autocross bane hvor du kan kjøre filler det som er å virkelig dra'n ut også gjør man det der?? *idiot*

Blir akkurat som de gutta som legger breisladder mellom utstillingsbiler / folk på parkeringa langs gocartbanen på rudskogen det. Hallo? Er det noen i luken?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den tok jeg ikke :P

Senket på "feil" vis, vel. Bruker skje sånne artige uhell som man har relativt liten sjans å hente inn igjen når ting ikke stemmer overens.

Klipping av fjører er vel den mest ekstreme måten, men jeg er villig til å tro at eieren ikke var dum nok til å ta den metoden.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senket på "feil" vis, vel. Bruker skje sånne artige uhell som man har relativt liten sjans å hente inn igjen når ting ikke stemmer overens.

Klipping av fjører er vel den mest ekstreme måten, men jeg er villig til å tro at eieren ikke var dum nok til å ta den metoden.

Aha ;) tok den fortsatt ikke, hehe, er desverre for trøtt til og forstå noe som heldst..

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha ;) tok den fortsatt ikke, hehe, er desverre for trøtt til og forstå noe som heldst..

Da er vi to. Måtte ta meg en (velfortjent) pause fra fysikk-innleveringene her. Fatter ikke hvorfor jeg gang på gang utsetter en haug med arbeid og til slutt får så jævlig mye å gjøre. ;)

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider