Gå til innhold

grei forsterker til prisen?

Ranger emnet

RuuDpus

Anbefalte innlegg

Driver å leiter etter en billig brukbar forsterker.... så kom jeg tilfeldigvis over denne http://www.ece.no/aspx/login.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d10251&plid=10251

Ser ikke den brukbar ut til å være så billig?

Ja, den burde være bra til prisen.

En kamerat som har kjøpt den, men ikke fått til å få lyd i begge kanaler ennå...

Jeg skal se på det, må være en liten feil et sted (kobling eller innstilling).

Skal gi en rapport når jeg har tittet på den.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den burde være bra til prisen.

En kamerat som har kjøpt den, men ikke fått til å få lyd i begge kanaler ennå...

Jeg skal se på det, må være en liten feil et sted (kobling eller innstilling).

Skal gi en rapport når jeg har tittet på den.

Mvh

Stian

OKI, den har jo støy signal greier på 100db og, er ikke det ganske bra i forhold til mange andre billige forsterkere?

ellers har jeg titta litt på denne http://www.ece.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=9016 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du tror marcom vil være bedre enn denne her? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1193

-Espen

Det bør du regne med ja...

Hvis du ikke har noe kjennskap til Macrom, så kan det jo nevnes at de er kjent for å lage gode produkter.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du tror marcom vil være bedre enn denne her? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1193

-Espen

Ehh ja, de to tåler ikke sammenlignig, jeg har hatt endel Macrom for mange år siden og vært strålende fornøyd med kvaliteten, men mye kan jo ha skjedd siden den gangen. Uansett tror jeg du vil bli knallfornøyd med den til under en 1000'lapp (fysj, liker ikke å skryte av andres produkter, strider mot mine forpliktelser som importør:)hehe)

Nærmeste vi kommer i pris er kr 1795,- for en 2x65 watt rms i 4 ohm forsterker fra Earthquake. Det er klart dette er veil pris, tar du kontakt med en av våre forhandlere så kan de sikkert gi deg en hyggelig pris om ønskelig (måtte bare få sagt det etter all skrytingen av Macrom:))

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh ja, de to tåler ikke sammenlignig, jeg har hatt endel Macrom for mange år siden og vært strålende fornøyd med kvaliteten, men mye kan jo ha skjedd siden den gangen. Uansett tror jeg du vil bli knallfornøyd med den til under en 1000'lapp (fysj, liker ikke å skryte av andres produkter, strider mot mine forpliktelser som importør:)hehe)

Nærmeste vi kommer i pris er kr 1795,- for en 2x65 watt rms i 4 ohm forsterker fra Earthquake. Det er klart dette er veil pris, tar du kontakt med en av våre forhandlere så kan de sikkert gi deg en hyggelig pris om ønskelig (måtte bare få sagt det etter all skrytingen av Macrom:))

Mvh

Pål B

Jo takk for tilbudet, men budsjettet mitt er VELDIG lite, så blir nok noe billig... hehe, men kan det stemme at den er 82cm bred? det hørtes jo grusomt stort ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for tilbudet, men budsjettet mitt er VELDIG lite, så blir nok noe billig... hehe, men kan det stemme at den er 82cm bred? det hørtes jo grusomt stort ut da?

Neppe ;)

Det er svært få forsterkere som er så lange.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at det er en "effektforsterker".... effektforsterker og forsterker, er det det samme? betyr ikke at jeg må ha flere forsterkere liksom? eller?

Nei, trenger ikke flere forsterkere ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider