Gå til innhold

neon lys

Ranger emnet

Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen neon lys på nettet som en kan ha i ein subkasse osv...???

Hei,

Ett alternativ er jo Varad LED lys, dette er noe av de mest solide og driftsikre produktene på markedet og de er produsert etter militærespesifikasjoner hva gjelder komponenter. Det kan vel også nevnes att varad har patent på verdens sterkeste LED på hele 1watt! Underbody kittene til Varad har vi solgt i hundretall og aldri fått ett eneste i retur, det sier litt om kvaliteten på disse produktene

Dette "røret" finnes i 6 forskjellige farger og to lengder, 6 og 12"

hyperLED-HL-lg.jpg

Dette røret er multi color, over 10.000 forskjellige farger i samme røret og kommer i 6 eller 12" lengder

HLX-6inch.jpg

Min favoritt til å lyse opp inni kasser osv er ILK serien fra Varad, den er liten og svært lett å plassere. Den leveres i 8 forskjellige farger og det er 4 LED's i hver pakke, nok til å lyse opp en passe stor basskasse.

94_1_b.JPG

88_1_b.JPG

84_1_b.JPG

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
Hei,

Ett alternativ er jo Varad LED lys, dette er noe av de mest solide og driftsikre produktene på markedet og de er produsert etter militærespesifikasjoner hva gjelder komponenter. Det kan vel også nevnes att varad har patent på verdens sterkeste LED på hele 1watt! Underbody kittene til Varad har vi solgt i hundretall og aldri fått ett eneste i retur, det sier litt om kvaliteten på disse produktene

Dette "røret" finnes i 6 forskjellige farger og to lengder, 6 og 12"

hyperLED-HL-lg.jpg

Dette røret er multi color, over 10.000 forskjellige farger i samme røret og kommer i 6 eller 12" lengder

HLX-6inch.jpg

Min favoritt til å lyse opp inni kasser osv er ILK serien fra Varad, den er liten og svært lett å plassere. Den leveres i 8 forskjellige farger og det er 4 LED's i hver pakke, nok til å lyse opp en passe stor basskasse.

94_1_b.JPG

88_1_b.JPG

84_1_b.JPG

Mvh

Pål B

Hvordan er disse i samband med bak intrument skiva da? må vell koble om på nettet da elr? i forhold til 2-5V?

Elr er det bare å koble de direkte via lyset i resten av instrumentet? well

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.microplex.no har billige kalde katoder. bare du er litt forsiktig under kontering tåler de mye julig.

Dem tåler ikke så mye juling nei.

For det første løsner det tynne glassrøret inni og henger og dingler:

For det andre så er der en liten kopper tråd som er tvinnet rundt eller langs glassrøret inni, denne har en tendens til å bli slakk å dermed kan en del av lyset forsvinne. (det blir mørke felt på glasset)

Å ha katoder inni en subkasse vil jeg ikke annbefale.

Mine gikk i stykker når dem var montert under dash ned mot pedalene.

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem tåler ikke så mye juling nei.

For det første løsner det tynne glassrøret inni og henger og dingler:

For det andre så er der en liten kopper tråd som er tvinnet rundt eller langs glassrøret inni, denne har en tendens til å bli slakk å dermed kan en del av lyset forsvinne. (det blir mørke felt på glasset)

Å ha katoder inni en subkasse vil jeg ikke annbefale.

Mine gikk i stykker når dem var montert under dash ned mot pedalene.

Jeg bygde en kasse til en kompis med to 15" Audiobahn med kaldkatode inni. De har nå tålt et halvt år med rimelig hard spilling :)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider