Gå til innhold

Pimp my ride 308, er det mulig?

Ranger emnet


awt

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er så mange som har sett den siden den nettopp ble vist i USA, men jeg skriver nå om den alikevel.

 

Bilen i dette tilfellet var en '98 Mitsubishi Eclipse, en såpass "ny" bil pleier jo å være i ganske bra stand, og trengs somregel ikke å pimpes opp. Eieren forklarte at bilen hadde være helt iorden når han kjøpte den, men nå:

 

Ingen av dørene funket, han måtte gå inn bagasjeromsluken.

Takluken virket ikke (ville ikke igjen), så han måtte kjøre med regnsklær.

Fronten var knust.

Interiøret manglet.

Lite av det elektriske anlegget virket.

 

Hvordan er dette mulig?

 

En annen ting er jo at fyren visstnok jobbet 18 timer hver eneste dag for å få råd til alle regninger, men at han "tilfeldigvis" var hjemme midt på dagen når Xzibit kom, og at det i tillegg var et ganske fint hus han kom utifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt er fiksa.

Leste på nettet om en som hadde vært med og han fortalte at de herpa bilen mye og rota inni bilen før showet.

 

Det virker så dumt, når de er så overraska når Xzibit kommer på døra, men så har de sikkert bodd der i en uke for å herpe bilen liksom. :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg forstår at folk gjør litt ekstra utav det for at folk skal syns synd på dem, og for å få være med i programmet, men da hadde jeg heller gått til innkjøp av en gammel drittbil (som jeg hadde arvet av min døde bestemor, og hadde vært i familien i 400 år), enn å rasert en ganske bra Eclipse.

 

Det at de er klar over at han kommer er jo lett å se, det er aldri skilt på bilene. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo alltid like komisk å se når Xzibit kommer. Ler hver gang av det ekstremt dårlige skuespillet til folka. Husker ikke hvem episode det var, men husker en som så ned i bakken når han åpna døra og var sååå overrasket når han tilfeldigvis så Xzibit :rolleyes:

 

Det er jo ektremt mye skuespill på den serien der, men fortsatt underholdende :D

92 BMW 325i

94 VW Golf 1,8S

[x] 01 Subaru impreza WRX

[x] 92 BMW 318is

[x] 87 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er så mange som har sett den siden den nettopp ble vist i USA, men jeg skriver nå om den alikevel.

 

Bilen i dette tilfellet var en '98 Mitsubishi Eclipse, en såpass "ny" bil pleier jo å være i ganske bra stand, og trengs somregel ikke å pimpes opp. Eieren forklarte at bilen hadde være helt iorden når han kjøpte den, men nå:

 

Ingen av dørene funket, han måtte gå inn bagasjeromsluken.

Takluken virket ikke (ville ikke igjen), så han måtte kjøre med regnsklær.

Fronten var knust.

Interiøret manglet.

Lite av det elektriske anlegget virket.

 

Hvordan er dette mulig?

JAPANSKROT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, man ser det jo ganske lett egentlig :p folka kommer løpende ut døra med EN gang det ringer på :rolleyes:

Og å klare å ødelegge en 98' eclipse så jævelig.. ja da går du faktisk inn for det :P

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes bilen blei helt for jævli stygg,dem lakka den i to delt høyre sia rød å venstre blå,var ikke pent.

å i bagarsjeummet fikk han 3 playstation psp på en rullebane som gikk frem å tilbake i bagasjerummet.

var ikke nå spez med stero å dill-dall.

Er enig, men de har vel ikke så stort valg. De må vel hele tiden finne på noe "nytt", og dette vil jo begrense seg etter een stund. Det teiteste jeg har sett er når de monterte oksygenmasker (sånne som er i fly) i en bil.

Jeg ble forresten overrasket over at de ikke monterte noe form for vinge på bilen, men jeg vant nå i det minste veddemålet jeg hadde med meg selv om at de monterte lexuslykter. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår