Gå til innhold

Pimp my ride 308, er det mulig?

Ranger emnet


awt

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fatter ikke hvordan disse folka klarer å ødelegge bilene sine såpass.

 

..og hvordan skal de klare å kjøre dem når de blir senka og får kromma felger med lavprofildekk?

 

Har ikke sett _EN_ episode hvor bileieren virkelig bryr seg om bilen sin. Blir trist hver gang jeg ser det showet, når jeg ser at biler fra både begynnelsen og slutten av 90-tallet kan bli så slitne.

 

Noen som har bilder av noen av bilene "one-year-after"?

Som nevnt er vel mange solgt på eBay til noen som liker bil, men av de som fortsatt eies av bilmishandlerne?

 

Og motoren, da. Finner ikke ord for hvor tragisk det showet er.

 

Ville nok nølt med å la dem låne min bil. :\

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og verre blir det. I nyeste episode (302/402, alt ettersom hvordan du ser på det) så blir en 2003 Toyota Corolla pimpet. Denne bilen ser mye verre ut en eclipsen tråden omhandler, og her virker ikke reversen heller, trodde ikke det skulle være det letteste å ødelegge på en 2 år gammel Toyota?

 

Bilen ble uansett tøff, og en av mine favorittkommentarer var:

 

"I'm gonna put one lcd screen in each corner on the car, on the outside!"

"Why the hell do you want to do that?"

"Because I'm Mad Mike and I can." :D

 

(Beklager for dårlig engelsk og ikke helt 100% rett oversettelse, men det er ikke min sterkeste side.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

syns bilen ble relativt fet...hvis man ser interiøret i den er det jo helt spinnevilt bra bygd...

 

Forstår ikke hvordan folk kan si at de ikke kan det dem holder på med "kosmetisk" bygging av bil....normale bilen de bygger opp pr serie ville vel satt de fleste styling biler i Norge i skyggen

 

Til dere som klager over finsih/at dem ikke gjør noe med motor o.s.v når man har det tidspresse de har og i tilegg sliter med irriterende kamera menn som går i veien for dem å må leke "niggas" hele tiden for at produsenten skal bli fornøyd er det utrolig at dem for gjort så mye

 

tenk selv hvor lang tid dere har brukt på egne biler...å spørr dere selv om de har samme finish.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke sånn at de sender inn en film av hvordan bilen er og hvorfor akkuratt deres bil skal bli valgt i programmet? od ser jo aom regel ut som at der er den STYGGESTE Å mest RÅTNE bilen som får vere med? eller?

 

poenget mitt er at: hva er da vitsen med å rydde i bilen og henge på plass deksler osv? hehe. bare mine tanker:P

- 1992 Toyota RotteRolla

- 2005 Husaberg 650

- 2009 Kawasaki Z750

X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line

X 1996 Vw Golf3 Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som fikk nissan 200'n (eller 240 som den vel heter i usa) "pimped" postet på ett diskusjons forum i USA hvordan det hele foregikk. Før filming så ødela de bilen mer enn den var bl.a. (!) Dette blir gjort så "før og etter" sammenligningen vil se enda bedre ut. Alle tagninger av scener hvor xzibit ringer på osv, og folka er SÅÅÅ overrasket, blir tatt flere ganger for å få det slik produsentene av showet vil ha det. Og alle produkter er sponset.

 

I de nyeste episodene så er det Ryan Haus (eieren av wcc) som styrer alle gutta på verkstedet rundt. Grunnen er bl.a. litt missnøye med at mange trodde forrige personen som gjorde det faktisk var eieren av WCC.

 

Folk må klare å skjønne at dette er showBUSINESS. WCC får masse oppmerksomhet, leverandører av produkter får reklame, og MTV får ett show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ser på hvordan det hele er redigert, kan man enkelt se at personene vet at xzibit kommer, og at det er klargjort. Man kan også se at noen sekvenser er filmet før/etter andre sekvenser.

Men selvfølgelig, bare fordi de vet at xzibit kommer, betyr ikke det at de er helt følelsesløse. Smilene og latteren er nok ekte likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår