Gå til innhold

Pimp my ride 308, er det mulig?

Ranger emnet


awt

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er så mange som har sett den siden den nettopp ble vist i USA, men jeg skriver nå om den alikevel.

 

Bilen i dette tilfellet var en '98 Mitsubishi Eclipse, en såpass "ny" bil pleier jo å være i ganske bra stand, og trengs somregel ikke å pimpes opp. Eieren forklarte at bilen hadde være helt iorden når han kjøpte den, men nå:

 

Ingen av dørene funket, han måtte gå inn bagasjeromsluken.

Takluken virket ikke (ville ikke igjen), så han måtte kjøre med regnsklær.

Fronten var knust.

Interiøret manglet.

Lite av det elektriske anlegget virket.

 

Hvordan er dette mulig?

 

En annen ting er jo at fyren visstnok jobbet 18 timer hver eneste dag for å få råd til alle regninger, men at han "tilfeldigvis" var hjemme midt på dagen når Xzibit kom, og at det i tillegg var et ganske fint hus han kom utifra.

 

Hehe, så denne episoden igår med en kompis og vi tenkte faktisk akkurat det samme! Er det mulig å ødelegge en bil slik.... Mye rart på det programmet for å si det sånn, og kan sikkert stemme at mye er fikset. Er jo et program med nok av reklame for å si det sånn...

 

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg også merke til at Pimp my ride folkene behandler bilene på akkurat samme måte som den vanlige norske ungdom..

Det er likegyldig om bilene er vrak teknisk, bare dem har den rette streamern, stor sub og en stoooor vinge...

 

Hehe, har tenkt på det samme. Får inn flere 10år gamle biler og alt de gjør er kosmetisk. Latterlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke jeg hadde turt å la disse gutta gjøre noe som helst med bilen min.

Jeg hadde i vertfall forlangt å få være med slik at jeg hadde en sjangse til å sette foten ned hvis de begynte med alt for smakløse saker.

 

 

 

Ja, etter at "noen" rappa Asconan er jeg helt klart det..

 

Du har en Corvette og en Ascona, og "noen" sjeler Ascona`en, mens Corvette`n for stå????????

 

Sikker på at ikke Glør tok den ved en feiltagelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg også merke til at Pimp my ride folkene behandler bilene på akkurat samme måte som den vanlige norske ungdom..

Det er likegyldig om bilene er vrak teknisk, bare dem har den rette streamern, stor sub og en stoooor vinge...

hehe, de tok jo kanalrusten på en boblebuss med å poppe på plass en ny plate og sparkle over sombrero det begynner nok aaaaldri å ruste igjen :D

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en Corvette og en Ascona, og "noen" sjeler Ascona`en, mens Corvette`n for stå????????

 

Sikker på at ikke Glør tok den ved en feiltagelse ;)

 

Jeg har da mer enn som så :)

Asconaen var forøvrig en rallybil..

Den ble stjålet og slaktet.. og dumpet ved en badeplass..

 

Vetten er litt vanskeligere å stjele kan man si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen ting.. er ikke steroen og de audiobahn basskassene dem ofte setter inn, bare noe SØPPEL?

 

hvor har du det ifra? NEI!

 

ingen ting gratis er søppel da :p

 

de spiller fint de, og de bruker MTX også i den serien... men Xzibit liker Audiobahn tror jeg, siden han har det i bling h2'n sin..

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor har du det ifra? NEI!

 

ingen ting gratis er søppel da :p

 

de spiller fint de, og de bruker MTX også i den serien... men Xzibit liker Audiobahn tror jeg, siden han har det i bling h2'n sin..

 

Xzibit har jo ingenting med hvilke merker og slik de bruker, eneste oppgaven han har er å oppsøke folkene, hente bilen og levere bilen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Now you got: Sidi, dividi, elsidi månitors" "These are the best woofers available in the market right now, titanium baby" Hehehe, han er tøff.

 

Syns de tar'n helt ut jeg, bortsett fra en irriterende ting: Hvorfor gjør de ingenting med motorene? F.eks. kommer det et vrak inn som er heeeelt forfallen, så bare pimper de den opp, men gjør ingenting med motoren (de fleste episoder) selv om den har kjørt 600.000 km og er helt forfallen...! Sponsa en ny vanlig motor eller overhalt den forrige eller noe i den duren hadde vært kult.

 

 

Men det er helt rått at de gidder å sponse kids'a bling-bling rims til flere tusen dollar$ på enkelte av bilene :D

 

Jeg vil også ha bling bling... Men hadde ikke gitt dem bilen uten å gi retningslinjer, hehe, sååå bra er dem ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår