Gå til innhold

Pimp my ride 308, er det mulig?

Ranger emnet


awt

Anbefalte innlegg

Det foregår jo helt sikkert en god del som ikke kommer på tv. Tror dere den gjennomsnittlige pimp my ride-seeren bryr seg en dritt om det tekniske med motoren? Det er et underholdningsprogram som viser hvor langt man kan dra det ut på en vanlig bil. Ikke tv-versjonen av Haynes bøkene.

 

Apropos Audiobahn osv...de bruker nok produkter fra programmets sponsorer. Ikke det de helt føler for og vil selv. Når de "beeper" ut navnet på en produsent i enkelte repriser er det ganske sikkert fordi sponsorkontrakten har gått ut eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter å ha bodd etpar mnd i USA, må jeg bare få si en ting: Amerikanere kan faktisk INGENTING! Ikke kan de lage biler, ikke kan de lage hus, og de kan ikke engang lage skikkelige dasser. ALT har en eller annen idiotisk feil som ødelegger alt. Husene er jo laget av papp, bilene omtrent likeså, og dassene er helt utrolige. De får dritten til å gå ned i et dragsug når du trekker ned, med det resultat at dritten smører seg rundt i dassen før den forsvinner:) Amerikanere eier heller ikke noen form for smak, der de kjører rundt med spinners, gull-merker og hvite biler. All reklamen er også totalt latterlig. Er alltid "intervju" med en eller annen person som har fått forandra livet sitt med den nye såpa ellerno. En bilreklame skryter av at den nye pickupen dems har samme motor som en bil fra 69 ellerno sånt. Og akkurat nå sitter jeg og ser på wrestling på tv.

Vi må nok bare innse at eneste grunnen til at amerikanere får ting til, er at de er så mange. Lage biler, hus, dasser og stort sett alt annet kan de IKKE.

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xzibit har jo ingenting med hvilke merker og slik de bruker, eneste oppgaven han har er å oppsøke folkene, hente bilen og levere bilen igjen.

 

haha, det er oppgaven hannes, vet du hvorfor? nei, fordi han er "program vert.." :knob:

 

det at han er griserik og kjører hummer2 og har audiobahn anlegg i bilen sin, det visste du ikke?

 

Som |Adeel sier: "Hehehe, han er tøff." - det er jeg enig i, han er litt for "murder" for meg da, litt for "fly" liksom, selv om personen sikkert er kul. "bounce for uss."

 

:: "Now you got: Sidi, dividi, elsidi månitors" "These are the best woofers available in the market right now, titanium baby" ::

- dette sier jo Xzibit da han står bak bilen sin (hummertoen) og watter opp og skryter. tror det han har baki der dunker uansett jeg, uansett om det er "søppel" så tror jeg han har noe av det beste. sombrero

 

selv om billigere audiobahn ikke konkurerer med andre merker til samme pris, (pioneer, JL, kadence, focal, perel etc.) - så tror jeg det vil duge for vår venn som satt topic.

 

jeg har 2 stk 10" fra JBL (gt4-10) lavbudgetts subber, og med den riktige kassa og den riktige forsterkeren, dunker de godt nok for meg og alle i nærheten av bilen.... *word to my man Nautiluz* :rolleyes:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, det er oppgaven hannes, vet du hvorfor? nei, fordi han er "program vert.." :knob:

Egentlig burde jeg ikke svare deg engang siden jeg har gitt deg opp for lenge siden, men jeg klarer ikke å holde meg. Han er programvert ja, men han gjør jo ingenting med bilene, det er West Coast Customs sin oppgave, og som nevnt tidligere her så bruker de nok de de får sponset.

Det har hendt at Xzibit har kommet med forslag, men han har aldri bestemt noe. I f.eks. den episoden med 240SX så foreslår Xzibit å lage bilen "lik" en i Need for Speed Underground 2. De gjør som han foreslår, men det var jo bare en ide, ikke en ordre.

 

det at han er griserik og kjører hummer2 og har audiobahn anlegg i bilen sin, det visste du ikke?

Jo, jeg visste det, han har jo vist bilen sin i programmet, og hva har det med saken å gjøre at han er rik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde jeg ikke svare deg engang siden jeg har gitt deg opp for lenge siden, men jeg klarer ikke å holde meg. Han er programvert ja, men han gjør jo ingenting med bilene, det er West Coast Customs sin oppgave, og som nevnt tidligere her så bruker de nok de de får sponset.

Det har hendt at Xzibit har kommet med forslag, men han har aldri bestemt noe. I f.eks. den episoden med 240SX så foreslår Xzibit å lage bilen "lik" en i Need for Speed Underground 2. De gjør som han foreslår, men det var jo bare en ide, ikke en ordre.

 

 

Jo, jeg visste det, han har jo vist bilen sin i programmet, og hva har det med saken å gjøre at han er rik?

 

du er helt på sylta du jo! hhaha... ahr jo sett episodene! hahahahah... neinei, goo dive!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er helt på sylta du jo! hhaha... ahr jo sett episodene! hahahahah... neinei, goo dive!

 

Har du aldri sett alle episodene av en serie? Jeg har jo også sett alle episodene av PmR siden de går i reprise på MTV døgne rundt.

 

PmR er veldig fiksa men det er også god underholdning og innspirasjon. Jeg personlig syns det med akvarium o.l i en bil blir alt for teit. Kunna tenkt meg å sett WCC folka laga en clean bil uten alt tullet. Uansett, dem har peiling på endel ting men mangler kunnskap på forskjellige områder.

 

Xzibit er vert for dette programmet pga:

- En kjendis trekker mere seere.

- Han er interesert i biler.

- osv osv osv.

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er helt på sylta du jo! hhaha... ahr jo sett episodene! hahahahah... neinei, goo dive!

Hva er jeg "på sylta" med? Og de fleste som bryr seg om dette programmet (og svarer i denne tråden) har vel sett episodene?

 

Hadde vel forsåvidt ikke skadet om innleggene dine var litt mer seriøse heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er jeg "på sylta" med? Og de fleste som bryr seg om dette programmet (og svarer i denne tråden) har vel sett episodene?

 

Hadde vel forsåvidt ikke skadet om innleggene dine var litt mer seriøse heller.

 

Litt for mye å be om tror jeg awt... :(

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xzibit er vert for dette programmet pga:

- En kjendis trekker mere seere.

Jeg hadde ikke hørt om han før programmet. :rolleyes:

 

Sinnsykt mye dårlig skuespill i pimp my ride ja..Det sier jo litt om de som er med, når de ikke klarer å rydde/vaske bilen og kanskje feste diverse deksler og jall som henger og slenger.Det er jo visse ting de fleste kan klare

 

Nehei, det er jo helt normalt å style bilen sin med ducktape og strips.

 

Men sånn litt mer seriøst så er jeg enig, nesten alle hadde klart å fjernet litt søppel fra bilen og gjemt stereokabler litt istedenfor å ha dem løst inne i bilen. Og jeg kan ikke si jeg helt tror på alle som ikke får karriere på grunn av bilen, og alle som er avhengig av bilen for å kjøre bestemoren til doktor, hjelpe unger med å ikke dope seg, være speiderleder osv.

 

Nesten alle bilene kommer jo til salgs på ebay etterpå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hørt om han før programmet. :rolleyes:

 

 

 

Offtopic:

Xzibit ga ut sitt første album i 96, og sangen "Paprazzi" fra det er regnet som en klassiker innen hiphop. Han har kommet med fire album siden da, i tillegg til endel gjesteopptredener pluss at han var med på "The up in smoke tour" med bla.a Dr. Dre, Snoop Dogg, Ice Cube og Eminem.

 

Men i motsetning til Eminem så var han vel aldri på VG-lista så da er han naturlig nok ikke like stor i Norge for de som ikke følger med på den sjangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår