Gå til innhold

Pimp my ride 308, er det mulig?

Ranger emnet

awt

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PmR er veldig fiksa men det er også god underholdning og innspirasjon. Jeg personlig syns det med akvarium o.l i en bil blir alt for teit. Kunna tenkt meg å sett WCC folka laga en clean bil uten alt tullet. Uansett, dem har peiling på endel ting men mangler kunnskap på forskjellige områder.

Alle de "rare" tingene de putter i bilene er jo bare for å vise hva de kan gjøre for publikum. Den serien er god reklame for WCC, og de retter seg jo mot kunder som er ganske glorete når det gjelder bil.

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Alt er fiksa.

Det virker så dumt, når de er så overraska når Xzibit kommer på døra, men så har de sikkert bodd der i en uke for å herpe bilen liksom. :rolleyes:

asso, den ene gangen satte han jo på bilalarmen å greier da:P sto å ulte i flere minutter.. men eiern var like overraska over at xzibit kom på døra.. hørte vell ikke ulinga i oppkjørseln..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som hele tråden handler om? :rolleyes: Kan jo ta en titt på tittelen til tråden.....

Er det ikke lettere å svare på spørsmålet, enn å prøve å være spydig!?

Seff vet jeg at hele tråden handler om den episoden.

Hva skal liksom 308 si meg? Det sier meg ingenting...

Da spør jeg igjen.. Hvilken episode/sesong er den eclipsa med i?

Das Auto

09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke lettere å svare på spørsmålet, enn å prøve å være spydig!?

Seff vet jeg at hele tråden handler om den episoden.

Hva skal liksom 308 si meg? Det sier meg ingenting...

Da spør jeg igjen.. Hvilken episode/sesong er den eclipsa med i?

Var jo ikke sånn ment :rolleyes:

Ser Tommy_erwin har svart, men det er så og si alltid det systemet - Første tallet 3 er sesong og de to andre 08 hvilken episode.

Da vet du det til neste gang :D

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...