Gå til innhold

Hvilke turboer passer ??

max-muscle

Anbefalte innlegg

Dekk må være så brede så de passer felgen, aner verken innpress eller maks bredde på felg du kan ha

Boltsirkel er 4*114,3 samme som Primera, 200sx S13 osv.

Sleng forresten ut noen bilder av bilen din da :)

4*114,3 ? Det var den mest kompliserte boltsirkelen jeg har hørt damndamn !

HEHE ! At dekkene må være så brede at de passer felgen forstår jeg da ! Er ikke helt på tryne heller da hehe... :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekk må være så brede så de passer felgen, aner verken innpress eller maks bredde på felg du kan ha

Boltsirkel er 4*114,3 samme som Primera, 200sx S13 osv.

Sleng forresten ut noen bilder av bilen din da :)

Skal legge ut bilder så fort jeg får den på veien igjen, om 2 uker, maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er min primera men det er ingen gt. Bare en lx på 300hk og 400nm, så det er bare og gasse på. Men møter jeg deg på gata så er nok sjansen stor for at jeg ikke gidder og gasse på. Har andre ting og finne på en og parkere en sliten bluebird.

Hvor mye veier bilen din ?

Min veier vel 1240 kg pluss meg på 130 kg, blir 1370 kg det !

(Fått tak i en V8 turbomaskin med 380 hk orginalt på 0,5 bar, trykket skal opp til 1 bar, å den passer faen meg også, måtte bare kappe litt her å der, fått montert den, mangler bare å fikse ledninger, så har kanskje kjangs likevell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!?!??!?!

Skjønner ikke noe her jeg.... er det folk som sitter og køddposter?

Skyline frontcut på bluebird?

V8 i bluebird?

300hk i en primera lx?

ny, kjeramisk turbo på bluebird til 8k?

Er dere helt på jordbæråkern eller!?

Jeg vil tørre å påsta at jeg har skrudd mer bluebirddritfaenihelvettefaenskap her enn mange, og handler du en turbo til 8k så er det som å kaste pengene ut vinduet. Bluebirden tygger og spiser på alt den får. Dessuten får du handla splitter nye turboer fra ebay for halve prisen.

Vær snill med meg, si at dere kødder. Jeg griner snart.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!?!??!?!

V8 i bluebird?

300hk i en primera lx?

Jeg vil tørre å påsta at jeg har skrudd mer bluebirddritfaenihelvettefaenskap her enn mange, og handler du en turbo til 8k så er det som å kaste pengene ut vinduet. Bluebirden tygger og spiser på alt den får. Dessuten får du handla splitter nye turboer fra ebay for halve prisen.

Bytteturbo + oppgradering kosta 9400 kr.

Men den gidder jeg ikke bruke nå, vant 50 000 på flaxlodd, en venn av meg som driver med dragracing og har mange gamle delebiler liggende sa at han kunne få inn en v8 i alle biler, bare man kom med nok penger, nissan micra om så var. Jeg ga han 40 000 for å montere en v8 i min, ringte han for noen dager siden, å da hadde han fått satt inn motoren og girkassa, det som gjenstod var ledningsnettet og forsterkning av motorfester og noen andre steder. Han kunne ikke garantere hvor lenge dette ville holde, prata om at bilen kunne vri seg og at forstillinga var et svakt pungt, så jeg måtte ikke dra på mens jeg svingte hehe..

Vet dette høres jævlig dumt ut, når jeg tenker meg om hadde det vært litt smartere å invistert i en S13 istede, men jeg vil ha en SLEEPER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p10turbo hahah sett selv den litt gira primera'n i asker...virker grom den...men 300 hk i veiva da? hvor mye veier bilen din da? no spec?

seff har han 300 i bilen sin.. jeg har da 230-250 og har ikke engang svettet en dråpe for å få noe hk..

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!?!??!?!

V8 i bluebird?

300hk i en primera lx?

Ja jeg er enig at dette utviklet seg til og bli en tåpelig diskusjon. Men primera på 300hk er ikke en umulig oppgave. Kjører rundt med en hver dag, men tro hva du vil..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, du har (ut ifra nicket ditt) en SR20De med ettermontert turbo? p10 kom vel bare med halvinnsprøytning, foruten GT-versjonen som hadde SR20DE med 150 hester?

Vil gjerne høre lista di på hva du har gjort for å få en slik motor opp i 300 hester, om du ikke har montert en SR20DET redtop med innsug fra sunny GTi-R.

Uansett, problemet med denne tråden var at det ser ut som om noen driver ap med hele gjengen. Kanskje er det jeg, dessverre, som henger igjen i utviklinga, men klarer liksom ikke å se for meg en FWD bluebird med V8 i. Er jo så vidt det er plass for CA18ET i den.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider