fred_stian Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Tenkte jeg skulle lakke kaliperne mine på min golf II... Men er lei alle som har røde kjedelige.. Finnes det noen RÅ farger?!? SOm ikke er aaaaltfor dyre, f.eks. fluoriserende?! :D Jeg tenkte på å pusse først, så male de, eller er dette dumt? Må det lakkes og pusses GRUNDIG?? Har null erfaringer med dette så alt tas i mot med stor takk! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 GO FOR GREEN! :D du har sikkert sett rene pene calippere på de nye bilene? dine " kan også bli" slik igjen. ikke helt da, men nesten go som ny. :D stålbørste, raspe som en gal mann, så pussepapir, og pusse godt ned. så grunner du med varmebestandig grunning, og så lakke med varmebestandig lakk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Puss godt med stålbørste først og ha på noe bremserens eller noe sånt. Og bruk varmebestandig lakk, jeg ville brukt svart... ;) Blir ikke noe pent med kalipere i knall farge så lenge du har org. bremser doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 ja, når jeg tenker meg om, er det vel best med svart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Svart ja :rolleyes: Alt annet blir egentlig teit. Jeg har røde kalippere på de enorme bremsene på min Golf 1.1 :rolleyes: Det blir litt teit, hehe : ) Skal nok ha de svarte... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hva med gull? Det er pent syntes jeg, skiller seg litt ut, men er ikke like prangende som rødt og sånt. =) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hva med sølv/grå? Jeg har denne fargen på Golfen, er en veldig nøytral og ren farge.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hva med gull?Det er pent syntes jeg, skiller seg litt ut, men er ikke like prangende som rødt og sånt. =) mine er i gullfarge..men var slike jeg fikk dem.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Mine er gule... Signalgult. Ganske fresht. :) Kom på at dem må få seg ett strøk med ny lakk i sommer. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 FÅSE!! :D Bilder...? Oh..... Signal gult.. hmm.. hadde matcha speedometer nålene mine da! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 FÅSE!! :D Bilder...? Oh..... Signal gult.. hmm.. hadde matcha speedometer nålene mine da! :) Har ikke bilder... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg