Gå til innhold

Hvilken farge!?

Ranger emnet

andrej45

Anbefalte innlegg

skal nå ta alt av rust og småbulker på 740'n min, i tillegg skal den ha full omlakkering inn og utvendig :) får også addon nå, samt sotede baklamper.

dillemmaet er jo hvilken farge jeg skal ha!

bilen er hvit nå, og jeg har tenkt mest på svart, men også rød

og forskjellige blåfarger..

hva syns dere? noen ideer?

blir helt ribbet for penger etter dette, så felger og senking må vente til ut på sommeren angry

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge valg er et h...., alltid none som har eller har sett eller.....

Er det sedan el. stv du har?

Går mange sorte biler(dette synes jeg personlig er tøft kombinert med hvite felger)

Rød bil har jeg hatt en gang(aldri igjen, krever en del vedlikehold for og holde seg pen i rødfargen)

Blå er det jo mange kule nyanser i, samtr grønn toner.

Lykke til med valget, skla velge til min hvitre stv snart jeg og.......

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge valg er et h...., alltid none som har eller har sett eller.....

Er det sedan el. stv du har?

Går mange sorte biler(dette synes jeg personlig er tøft kombinert med hvite felger)

Rød bil har jeg hatt en gang(aldri igjen, krever en del vedlikehold for og holde seg pen i rødfargen)

Blå er det jo mange kule nyanser i, samtr grønn toner.

Lykke til med valget, skla velge til min hvitre stv snart jeg og.......

hei! takk for svar :)

er en hvit sedan jeg har.. er vel enten svart eller blå det står mellom nå.

hva syns dere om denne fargen forresten?? er jo gøy med noe ikke alle andre har..

ikke akkurat en volvo farge da!

137668251098.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noen bilder av 740in te en kamerat av mg, jeg synes den svarte perlemor farva der er jævli fin, kan ikke konkurere med den blå!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=70857&highlight=prosjekt+740

Kombinerer du den farga der med addon kitt får du det nesten ikke bedre... Med blå farge synes jeg det har en tendens til å bli litt for mye "tupperware" preg over hele bilen...

Burde sote rutene dine me den farga der også!

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noen bilder av 740in te en kamerat av mg, jeg synes den svarte perlemor farva der er jævli fin, kan ikke konkurere med den blå!

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=70857&highlight=prosjekt+740

Kombinerer du den farga der med addon kitt får du det nesten ikke bedre... Med blå farge synes jeg det har en tendens til å bli litt for mye "tupperware" preg over hele bilen...

Burde sote rutene dine me den farga der også!

den bilen der ja er jo konge..! men ser han skrev at den var svart-lilla perlemor, men ser helt svart ut. er det litt lilla-preg i sollys etc? hvor får du tak i den sotinga??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være svart perlemor etter det han sa til meg ihvertfall.. Men det kan jeg høre med han om da! =)

Den sotinga gjør diverse vindus levrandører osv... Men det koster endel.. På Hogstad Glass her i kongsberg koster det ca 5000,-. Men det blir helt ålreit om en gjør det selv også da...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider