Gå til innhold

Hvorfor....HVORFOR!?!

Dulle

Anbefalte innlegg

Ja, det spør jeg dere...jeg vet det har vært etterspurt på forumet her et par ganger tidligere, så her får dere det..LEXUSLYKTER!

Som dere kanskje gjetta er ikke jeg noen fan av sånt. Det ligger litt i navnet. Lexus-lykter...(evnt Altezza-lykter, om vi skal være pinlig nøyaktige)..de burde da sitte på Lexus, ikke sant?

Men drit i det, for nå har jeg hørt at carconcepts skal lage Ford-fangere til P11, og de har Lexuslamper på vei til den også, så når jeg får på begge de to, BMW M3 speila mine, og noen Angel Eyes i fronten, samt en Supra-vinge, og MX5-tak, så er det ingen som kan se hva slags bil jeg har lenger!! YESS!!!

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du betaler skal jeg GLEDELIG bytte ut min orginale lexsus lykter, i noen like bare med rødt glass, så slipper du(jeg) å irritere deg over 1 bil hvertfall ...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER KJEMPE GLAD FOR AT DET IKKE FINNES LEXUSLYKTER TIL

PRIMERA (P11) FORDI LEXUS LYKTER ER PAKKIS LYKTER !!!!!

DEM HØRER KUN HJEMME PÅ EN LEXUS :) :)

Der er eg heilt enig med deg faktisk! Lexus er for Lexus... men skjønner at Mazda har det på nye biler... er vel Lexus som lager mazda eller omvendt...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er eg heilt enig med deg faktisk! Lexus er for Lexus... men skjønner at Mazda har det på nye biler... er vel Lexus som lager mazda eller omvendt...

Eller ingen av delene :) Toyota = Lexus (Toyota Luksus)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER KJEMPE GLAD FOR AT DET IKKE FINNES LEXUSLYKTER TIL

PRIMERA (P11) FORDI LEXUS LYKTER ER PAKKIS LYKTER !!!!!

DEM HØRER KUN HJEMME PÅ EN LEXUS :) :)

Pent at vi er enige om noe for en gang skyld :D

Men som noen sa på G20.net..det KAN gå an å kjøpe dem, for så å modifisere...Da kan man nok få til noe som ser ganske kult ut, uten Lexus-looken.

Primera SI: Jeg mener å ha hørt et sted at de fabrikkene som er så dumme at de bruker Lexus-looken, faktisk har betalt Toyota for det. Dvs. at Mazda gir penger til Toyota for å ha stygge baklykter på Mazda 6 :P

Om dette er sant skal jeg ikke skrive under på. Bilmiljøet er jo ikke akkurat den minste syklubben i verden, så ryktene svirrer :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider