Gå til innhold

trenger hjelp fra dere gutta

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har SERIØSE problemer nå. han som har fiksa vanen for meg på søndagen har blitt piss sur på meg og sagt at han bare vil ha pengene og få vanen vekk. skulle egentlig hjelpe han på søndag, men det ble så mye komplikasjoner at jeg ikke fikk møtt opp. han fortalte meg at det er noe galt med forstillingen på bilen. så der dukket det opp et uventet problem. han kompisen til verkstedskaren som skulle ta godkjenningen ligger nå dødssyk på sykehuset. er så oppgitt nå at jeg veit faen i helvete meg ikke hvor jeg skal gjøre av meg! er det noen som kan hjelpe meg? bilen må være ferdig godkjent før fredag.

kan noen her hjelpe meg? noen her inne som driver med godkjenning?

denne posten er også postet på moldestuket.com

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kanskje hjelpe deg. Bor som kjent i Fredrikstad. Hva nøyaktig er feil på den? Skal nok få ordnet det uansett. Skjønner at det haster litt nå ja, hehe. Har du betalt årsavgift/omreg og forsikring eller? Du kan i så fall hente skilter i Moss samme dag som godkjenning. Mitt nr. er 45607242.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har betalt alt det på den ja. mangler kun eu-godkjenning. hva som er galt i forstillingen ANER jeg ikke. han sier det "klikker" når man vrir på rattet. kan være noe av den samme feilen vi hadde på jeepen her for en stund sia. var bare en gummipakning. men det kan vel du kanskje svare bedre på enn meg. ringer deg straks. fattern sitter i telfen nå!

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... måtte ut en tur. MEN, jeg fant ut hva som var problemet. endeleddet har gått til helvete. må bytte hele driten.

1. er det noen som har, eller vet om HVOR jeg får tak i dette så fort som faen???

2. er det noen av dere her inne som vet om et sted i akershus der man kan få tatt EU-godkjenning på dagen?

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CI service Fredrikstad og Aarnes i sarp har mest sannsynlig dette på lager. Ang. kontroll er det bare å ringe rundt, sikkert mange som kan ta kontroll i løpet av arbeidsdagen sin. Bare forklar situasjonen så prioriterer de deg nok :) Hør gjerne med Rabekk Bil i Moss(69 24 27 37), de har både deler og EU-kontroll men ikke fullt så stort delelager. Husk å sjekke at det ikke er noe annet feil. Det er f.eks 2er feil på ikke festet batteri og ujevnt brekk, som er svært vanlig. Be dem i så fall kjøre bremsene skikkelig varme. Det har gjort underverker flere ganger for meg. Lykke til!

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har jeg ingen erfaring med. De driver jo stort sett med brukte deler vel? Kjøp nytt endeledd i hvertfall :D

Skal du ha på dagen er det Aarnes/CI som gjelder. Ring først og sjekk om de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm. men problemet er at jeg trenger det leddet så fort som faen! må ha det i morra. har litt problemer med å hente det, siden jeg skal på hospitsen i morra midt på dan... har kjøpt et styreledd fra granlund som jeg var kjempefornøyd med. billig og bra service.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CI service Fredrikstad og Aarnes i sarp har mest sannsynlig dette på lager. Ang. kontroll er det bare å ringe rundt' date=' sikkert mange som kan ta kontroll i løpet av arbeidsdagen sin. Bare forklar situasjonen så prioriterer de deg nok :) Hør gjerne med Rabekk Bil i Moss(69 24 27 37), de har både deler og EU-kontroll men ikke fullt så stort delelager. Husk å sjekke at det ikke er noe annet feil. Det er f.eks 2er feil på ikke festet batteri og ujevnt brekk, som er svært vanlig. Be dem i så fall kjøre bremsene skikkelig varme. Det har gjort underverker flere ganger for meg. Lykke til![/quote']

Ja, rabekk er fint! Der pleier jeg å ta EU. Noen av gangene har jeg også bare stukket innom, og dem tok det der og da. ;)

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider