Gå til innhold

Hvis politiet skulle bli lei V70'n

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det hender nok det ja..

men..

de bilene der er store og tunge.. sikkert ikke bra annet en rett fram.

Amerikanske politibiler har alltid vært store og tunge, og noen jævler på å ta seg fram via svinger.

94-96 Impala SS er et glimrende eksempel.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politibil_sak.jpg[/img]

politibil2_sak.jpg[/img]

500 gamp i denna har jeg hørt..

Hadde jeg fått denne ettermeg hadde jeg stoppa ass..

Eller bare håpa på at de ikke klarer å håntere bilen, å bare peise fra de.. hehe

Hadde trødd foten nesten ned i asfalten på gasspedalen og gjort alt i min makt for å få opp farta, bare for å få se og høre den i aksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snutbiler er jo vanlig biler bare utstyrt for snutoperasjoner. De er ofte senket litt i forhold til ordinæreutgaver for bedre veiholdning. Snuten betaler engangsavgift som alle oss andre. Det som er gøy er jo at Tollvesenet busta jo politiet for å ulovlig chiptrimme bilene. :D De hadde ikke betalt mer i effektavgift som de skulle :D

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuten i bergen har nå kjøpt 15 nye snutbiler

dvs "Til sammen har politiet bestilt seks Ford Fokus, åtte Ford Mondeo og en 17-seters buss"

... FORD? faen heller da .. kunne de ikke funnet noe mer morsomt enn ford mondeo og focus?

biler468_227175a.jpg

noe sier meg at han som er ansvarlig for å bestille snutbilene i hordaland er Ford fan...

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuten i bergen har nå kjøpt 15 nye snutbiler

dvs "Til sammen har politiet bestilt seks Ford Fokus, åtte Ford Mondeo og en 17-seters buss"

... FORD? faen heller da .. kunne de ikke funnet noe mer morsomt enn ford mondeo og focus?

Kanskje hvis du sjekket litt opp, Kebab, så ville du sett at i denne type biler så får faktisk Ford skryt for å ha klassens beste kjøreegenskaper både når det gjelder Mondeo og Focus. ;)

Så det kan faktisk bare kanskje hende at snuten har tenkt til å henge litt mer på i svingene fremover...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da burde de ha valgt noe annet en FORD!

når folk sier de har gode kjøregenskaper så mener de at de har gode for å være en Familiebil!

ikke for å være en bil gjenerelt!

Jeg trodde politi trengte "familiebiler" da de trenger plass til både utstyr, mulighet for å ta med fanger osv.

DVS. ingen mulighet for at man kommer til å se hverken NSX eller 911 som politibiler i Norge... ;)

Sett i forhold til pr. krone samt at "vanlige bilmerker" så er Ford ikke et dårlig valg mht. til kjøreegenskaper; noe politiet trenger.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider