Gå til innhold

Bilder av Intercooler - 16v Turbo

Ranger emnet

GolfRallye

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by greenrallye

Morro å se at noen faktisk blir ferdige med disse rallye'ne. hehe.

Når skal det bremses skikkelig? kommer på rudskogen vel? må jo få haike en liten tur jeg da. hehe.

Kommer ikke til å bremse den i benk. Gidder ikke tanken på å ta ut motoren. Får nok nøye meg med ruller. Bremsebenker vokser ikke akkurat på trær rundt Kristiansund.

Synes TCR kan kjøpe seg en jeg. :D

Jada, regner med jeg skal på rudskogen. Det er jo bare 70 mil dit.

Haike?? skal ikke ut på banene med "halv mappet" bil.

Må få den Eu godkjent før jeg drar nedover oxo. Skulle ha vært i Februar det. Masse andre småting som må fixes.

Hadde vært fint å få tak i en datafil fra en 16v turbo. Kanskje du har en??

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tcr

Det er et K&N filter som heter RU2800 og skal kunne flowe 530hk. Resten, alt i alu. er det jeg som har lagd. http://www.home.no/abracing

Er det universal filter som kan settes på en standard 2'er motor? Det så jo veldig stort og fint ut!! :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfRallye

Kommer ikke til å bremse den i benk. Gidder ikke tanken på å ta ut motoren. Får nok nøye meg med ruller. Bremsebenker vokser ikke akkurat på trær rundt Kristiansund.

Synes TCR kan kjøpe seg en jeg. :D

Jada, regner med jeg skal på rudskogen. Det er jo bare 70 mil dit.

Haike?? skal ikke ut på banene med "halv mappet" bil.

Må få den Eu godkjent før jeg drar nedover oxo. Skulle ha vært i Februar det. Masse andre småting som må fixes.

Hadde vært fint å få tak i en datafil fra en 16v turbo. Kanskje du har en??

Skjønner du ikke gidder å kjøre med halvmappet bil. regnet med du skulle ta det på rulle. hehe.

TCR: krb har sikkert en benk du kan få billig. hehe.

datafil? tenker du på map til 16v turbo? haltec?

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok rulle med tiden ja. Først blir det det mapping på vanlig landevei. Får ta en mer grundig mapping når det blir stempler og råder.

Datafil til Electromotive TEC 2. Er jo en på forumet som har det.

Men han har jo sikkert betalt dyrt for den. Den vil jo uansett ikke passe til min motor, men jeg ville ihvertfall fått en liten pekepinn på hvordan den skal være.

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Var ferdig for en god stund siden jeg. Var jo nedover på Gatebil på rudskogen i sommer.

Gikk et rådelager så jeg måtte ut med alt sammen igjen.

Bytter samtidig motorfester (Vibra technicks), clutch (clutchnet) og gjør diverse små forandringer når jeg først er ut med alt sammen.

Begynner vel å skru sammen i morgen.

mvh

F.L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...