Hernes Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Min nyeste WIP hva syns dere hitil?? Liker ikke fronten helt men! :S Orig: http://www.desktopmachine.com/framepic.php?id=3214&size=1024 Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 For all del ikke forstrekk bilen. Ser helt rart ut! Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Kul den! Tøft med skjermen/hjulbuen så høyt opp.. Luftinntaket i fronten ble litt for stort. Du har glemt å legge svart etter du har senka den. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 inspirert av meg ell?? hehe, neida:D var kul den, laaaav og laaang! fronten ser litt alien aktig ut, men smaken er som baken(med dritt i midten):) ser ut som alle har starta med angeleyes nå etter jeg modda den silvian :rolleyes: (var den første modden jeg så med angeleyes her på bilforumet...) men men, kul modd uansett, stå på, så blir du bare bedre og bedre;) Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 inspirert av meg ell?? Seff er han det! Den der roof senkinga de er genial! Idèn din er god, men kanskje litt dårlig utført? :) Stort sett bra! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Jeg synes det ser veldig overnaturlig ut.! Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 kommet litt lengre nå! :P det beli en kupe for og si det på norsk! :rolleyes: skal prøve og lage en street racer! :D Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 vingen så "litt" rar ut syns jg:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Bedre det der! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Se der ja. Mye bedre. Nå så den ikke så forstrekt og overnaturlig ut. :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg