stepside Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Hvafor vannpumpe jeg har i min 350 tbi C1500 -90. Lang eller kort? Clockwise eller counterclockwise? hvordan finner man det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Dette vet de på alle amcar-bildele sjappene. Spør de og ha gjerne vognkortet for hånden i tilfelle de trenger chassisnummer for å fastslå hva du skal ha. Trenger jo ikke å kjøpe. Bare hør på pris og spør litt rundt det. Men nå er ikke dette dyreste greiene akkurat heller da... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Du har lang, og "counter-clockwise" vannpumpe. Du ser at flat-/serpentinreima di går med flatsiden på reimhjulet for vannpumpa (Og da omvent av veiva), pluss at bladene på vifta er vinklet andre veien. De korte vannpumpene forsvant i slutten av 60-åra, eneste jeg har sett dem på senere er V8'ere i båt (Penta/Mercruiser) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Takk for svar Chevy350, I trust you :- ) alltid bra svar fra deg! Synes det er litt, rart at motorbyggeren i USA ikke viste dette men han kanskje sikkrer seg...? Håper du kan ta på deg et litet jobb når jeg ar rotet till alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg