Gå til innhold

mitt polo prosjekt

Ranger emnet

sony

Anbefalte innlegg

Flott Polo du har!

mine tips må isåfall bli; fjærn viskeren bak, og få deg monovisker foran..

Svak toning rundt hele bilen gjør oxo susen!:)

(personlig synes jeg ingenting om di skvettlappene.. selv om di kansje har sin misjon..)

-Thomas-

-->88mod Hilux,68mod Boble roadster

(x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag!

Bort med skvett lappene, fjern vw og polo merket bakpå bakluka, få deg en ny grill. Emblem fri eller kamei , ville passe seg bedre med panser forlengeren.

Ellers meget grei bil!

Hvilke side skjørt bestilte du?

Hvor bestilte du angel eyes og til hvilken pris?

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg ville jeg fjerna Polo merket bakpå....evt mont det i gitteret i frontfangeren.........så ville jeg nappa ut VW emblemet og lakkerte det sort og montert det uten gummien bak etterpå slik som jeg har gjort. Og hvis ikke du syntes du trenger bakviskeren ville jeg fjernet den....jeg har den fortsatt av praktiske årsaker. Ellers en emblemfri grill..........som de andre har nevnt........

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min for et år siden..85978.jpg?13-08-2004

Ser bedre ut uten merker...

På min er alle merker fjerna.. Syntes det blir en god del bedre med en gang.

Drømmen er selvsagt helt clean bakluke..

Bakviskeren er også på hos meg pga av praktiske årsaker , med tanke på rygging ombord på ferger etc..

96 mod, Polo 6N, Colour Concept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitteret i frontfangeren skal på igjen, men fangeren skal av og lakkes på nytt pga steinsprut. er polomerket bare limt på eller blir det to hull??

har lyst til å få sveisa bakluka så den blir helt glatt.

Merkene er bare limt på, 2min med hårfønern så er de borte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil men må si meg litt (veldig) uenig med de lexus lyktene!!! Men det er vel litt for sent...

Kan jo sette på noen hjørne splitters (som hovedsaklig bare er Harry spør du meg) eller en leppe(Helst carbon!)

Ellers enn det så ville jeg sittet på doruller og sotet alle rutene(svakt) som det er sagt allerede i tråden!

Men fin bil! :)

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..skal du sveise bakluka så har du jo kjøpt feil bakfanger da.........

Da kan jeg kjøpe din og du kjøpe ny med skiltutsparring.......

Og ja...frontfangeren du har er ikke pen når man setter på skjørt siden den ikke er lav, har sett flere eksempler på det..............Mulig du kunne limt på JE-Design leppa jeg har eller Seat Ibiza Cupra leppa under den du har, men det er muligens ikke så pent........

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider