Bauf2k Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 type må jeg bruke for å få festet sideskjørte på bmw'en min..?? har prøvd 2 typer, men må holdes så jævli lenge før det sitter skikkeli..og da mener jeg flere timer.. har dere noe navn på lim type som er ment for å feste fast sideskjørt med?? fikk vite at sikaflex skulle va bra,men d funka dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Prøv PL-400. Bare husk at du må rengjøre alle limeflater :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 men skal området hvor silikonen/limen påføres mattes ned me slipepapir? på samme måte som når du sparkler?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Sitter som regel bra på "blank" lakk og, men sitter helt sikkert bedre om det er matt. Dumt å matte ned om det skulle sitte ellers. Pleier jo å gjøre det. Men har ett råd: Ikke poler stedet først, da blir det jo fett pluss at flaten blir helt plan uten ujevnheter som er i lakken å sitter dermed dårligere. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hva så om det tar flere timer? sånne ting holder man jo ikke til det tørker.. få med deg en kamerat til å holde, mens du har på sikaflex, og skrur det i endene (sikkert smartest) så bruker du tape, og lar det sitte over natta.. i allefall mitt tips.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 bruk Tec 7. det har eg brukt å lima mine sideskjørt med. funker betre ein sikaflex, da den må stå leeeenge for å tørke. og det er grisete og klissete tec 7 tørker på ett par timer. har brukt tec 7 på mangen ting og er veldig fornøy med det. har også prøvd wurth sin kled og lim. er fornøyd med den. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauf2k Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 ohh....hvor får man tak i tec 7?? ska prøve det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Bruker bestandig sikaflex jeg, og har aldri hatt problemer med det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ohh....hvor får man tak i tec 7?? ska prøve det.. mekk har det. og jernvare forhandlere og obs bygg Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg