Gå til innhold

opel 2.5/3.0E motor kjøpes

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

skulle sjekke for en kompis som vil bytte ut sin 2.5 forgasser motor i sin Opel commodore 79mod....

noen som vet om en senator/monza el comodore-motor?? det kan være 2.5 eller 3.0 sålenge det er innsprut...

kriterier:

det skal være innsprut doh

helst komplett (da dn skal settes inn får å brukes med en gang sombrero

helst i nord-norge MEN ta kontakt så får han vite pris på en slik motor sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..!

Har han kompisen din fått sæ motor..?

En kompis har en 2.5 me insp. og g.kasse, km va ca 190-200'.

PRIS..2500

Ta kont. vest d e intr.

Tlf. 91591713

funkis@c2i.net

nei, han har ikke fått seg motor enda... har tipset han...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp 2,6i går mye bedre!

her er ett bilde av en 2,6i montert i commodore C

http://home.no.net/baracca/commo/IMG_0388.jpg

har som skal ha byttet motor, lurte på om girkassen passer overens med 2.6i motoren?

hvor mener du når du sier "komplett" motor? m ledningsnett og hjerne, dynamo, å starter?

han vil vel trenge tankarmatur, pumpe, legge opp ny returslange, osv osv?? *jeg vet at det er litt jobb med å bytte fra gasser til innsprut* ;) og jeg regner med at det er jeg som skal gjøre jobben;)

menne vil motoren på rett på de gamle motorfestene? slik at man slipper å sveise nye fester.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har som skal ha byttet motor, lurte på om girkassen passer overens med 2.6i motoren?

hvor mener du når du sier "komplett" motor? m ledningsnett og hjerne, dynamo, å starter?

han vil vel trenge tankarmatur, pumpe, legge opp ny returslange, osv osv?? *jeg vet at det er litt jobb med å bytte fra gasser til innsprut* ;) og jeg regner med at det er jeg som skal gjøre jobben;)

menne vil motoren på rett på de gamle motorfestene? slik at man slipper å sveise nye fester.. :rolleyes:

girkassa passer men svinghjulet er forstort så jeg ville skaffa ei kasse fra omega alle kasser uten om 2.0i og 1,8i,men jeg skal sjekke om svinghjulet fra 3.0E passer,passer det passer girkassa du har motoren er komplett ja med dynamo,starter,led.nett,hjerne fremste eksos bit pga lamda sonde...tankarma tur vet jeg ikke hva er eller hva det er du mener med det men du må ha pumpe ja og legge opp retur motoren passer rett nedi så vidt jeg vet motor festene er 100% sikkert at er samme!

Rekord 3.0 24V

4stk.senator 3.0E selges i deler

tlf 41643425

Lenke til kommentar
Del på andre sider