mmk2 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Noen som har et bilde eller tegning over hvordan vakumslanger og ledinger skal stå på en 2E2? Skiftet vakumslanger i går, men har en ledig nippel som jeg ikke hvet hvor skal gå.... :rolleyes: Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Noen som har et bilde eller tegning over hvordan vakumslanger og ledinger skal stå på en 2E2?Skiftet vakumslanger i går, men har en ledig nippel som jeg ikke hvet hvor skal gå.... :rolleyes: får du tatt ett bilde av det? så skal jeg prøve å fortelle deg hvor den skal... jeg har koblet opp 4 stk. 2e2 dritt i golfen min nylig hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kan finne en komplett sprenskisse når jeg kommer hjem i morgen i delekatalogen... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 kan finne en komplett sprenskisse når jeg kommer hjem i morgen i delekatalogen... kjempe bra! Må også finne ut hvilken vei enveiventilen på vakumslangen som går inn til gasseren skal stå. Den som er hvit på ene siden og svart på den andre.. Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Må ha koblet vakumslangene på forgassern feil!! Når bilen kjører på tomgang og jeg gir gass reduseres turtallet litt før det øker.Begynner å bli skikkelig lei. Ingen som hvet av noe plasser på nettet der jeg finner ut om de vakumslangene?? Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg