Gå til innhold

mazda 626 V6 eiere!

Ranger emnet

mazda626v6euro

Anbefalte innlegg

Det som er trikset i forbindelse med Gjensidige er å bli medlem i Norges Bondelag. På den måten får du 20% rabatt på bilforsikring samt 23% (trur eg) på andre frorsikringar. Dersom ein sit med ein premie på 10-15 000 så er det absolutt verdt dei hundrelappane det kostar å vere medlem!

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk min første bil, i 1997, var IF det billigste. Det har de vært alle år siden. :) Hvorfor de er så dyre på deg er jo egentlig rart. Har ikke de en politikk om at de er rimeligere en de andre når det gjelder unge bileiere? Det har de sakt til meg og det har stemt. Altid... :)

Mye mulig det er sånn for deg, men meg er de ikke glad i! IF var faktisk dyrest sist jeg sjekka.. angry So I guess no such pollicy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trikset i forbindelse med Gjensidige er å bli medlem i Norges Bondelag. På den måten får du 20% rabatt på bilforsikring samt 23% (trur eg) på andre frorsikringar. Dersom ein sit med ein premie på 10-15 000 så er det absolutt verdt dei hundrelappane det kostar å vere medlem!

HEHE takker for tipset :) Kanskje jeg skal sjekke det ut. Hender faktisk at jeg kjører traktor da hehe.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bil var en Mazda 626 88 modell, med 2.0i 8v motor.

8.000 km i året mini-kasko 20% bonus. Det kostet 9800,-

Nå har jeg Mazda 626 88 modell 2.0i 16v motor.

8.000 km i året mini-kasko med 60% bonus og betaler 5700,-

Jeg er 22 år nå. Jeg er også totalkunde i SNN.

Har sjekket med IF og de tar ganske nøyaktig det samme som hos SNN.

Men når jeg kjøpte min første bil, skulle IF ha rundt 12000,- i året med samme betingelsene som SNN og da skulle SNN "bare" ha 9800,-.

Så min erfaring er at desto mere bouns du har, desto mindre er forskjellene mellom selskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig deprimert av å lese slike diskusjoner... B etalte 16.000 uten kasko for 30' km i fjor, og 13.000 for 20.000 km i år (her sprenges kjørelengden...) Og minner meg på at jeg får en stygg regning om 1 mnd!!!! angry angry angry angry angry angry angry

Om jeg velger å forsikre den bilen jeg har, vil det koste meg 24 000 årlig med bare ansvar.

Dog jeg aldri kommer til å forsikre den på megselv!

peace.

Lenke til kommentar
Del på andre sider