Gå til innhold

Neon lys

Ranger emnet

Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

tror ikke du kan bestille løse deler derfra...kjøper du ett lys får du med en inverter, sunbeam sine som de seller på microplex kjøpes løst+at hver inverter tar to katoder, kvaliteten er heller ikke dårlig..alså kjøp to katoder og en inverter f.eks. istedenfor to katoder å to invertere....ser ikke ut som de kan forlenges heller, menmen, er han sitt valg så....

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på jakt etter neon lys...kan noen hjelpe meg med å finne neon lys som man kan ha under bilen, inne i bilen, i bass kasser osv...?? (til rimelig pris) :)

Hei, vi importerer Varad, så du kan jo se på vårt sortiment av slike produkter. Det er vel og merke ikke mye neon vi har, men mest led's. Vårt sortiment finner du her

Varad leverer alt av undercar kit's, ledrør og små led's til basskasser og interiør, led kit's til å montere på motorsykkel eller bak felgene på bil. Altså noe for enhver smak:)

Det må sies att Varad ikke er det billigste på markedet, men har det absolutt høyeste kvaliteten. Varad's undercar kit's kan du bøye, hoppe på og putte i badekaret, de er så å si uknuselige og helt vanntette. Vi har solgt utrolige mengder av disse produktene og ikke fått ett eneste i retur, det sier litt om kvaliteten.

item3d.jpg

94_1_b.JPG

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på jakt etter neon lys...kan noen hjelpe meg med å finne neon lys som man kan ha under bilen, inne i bilen, i bass kasser osv...?? (til rimelig pris) :)

Her får du billig lys til å pynte forsterker og basskasser etc...

PCcool.no

På en bilstereo butikk ifjor betalte jeg 195,- for et par med inverter..

På denne siden bestillte jeg ifjor et par for 75,-....

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal alle forstå att Neon ikke er egnet for montering under en bil??

Neon trekker alt for mye støm og det knuser svært lett, hvorfor ikke velge led's isteden, det har ikke annet enn positive egenskaper i forhold til neon, som f.eks slagtålighet, stømforbruk og att led's kan lage forskjellige lysmønstere, strobe, multi color osv. Også får du et produkt som faktisk holder litt lenger enn til første fartsdump:)

Skjønner att ikke alle vil legge veldig mye i ett undercar kit, men de billigste neon settene koster vel i dag rundt 1000 kr og de går garantert istykker iløpet av de første månedene hvis du har det under hverdagsbilen din, da er den gleden over:( Hvorfor ikke kjøpe ett led kit som holder i mange år og er så å si uknuselig og 100% vanntett...:)

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider