Gå til innhold

Til dekkstrekk gutta

Ranger emnet

113deluxe

Anbefalte innlegg

Noen som vet et sted i oslo de er flinke til å montere dekk, der jeg var igår klarte de ikke å få dekka på bakfelgene mine til å tette slik at vi fikk luft i de. Evt noen triks dere har å komme med? Skal ha 225 dekk på 10" felg. Og før noen sier kjøp nye dekk eller lignende så VET jeg at dette går, vet bare ikke hvordan det skal gjøres.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ikke at jeg har peil på det.. men hvis du vet at det skal gå så skulle det da virkelig ikke være noe problem? selv om jeg syns det hørtes litt smalt ut for 10" brei felg (men skal ikke nevne nye dekk :D) Mitt forslag er hvertfall å ringe litt rundt å høre hva de sier på de forskjellige stedene :)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter noen år ved en slik dustemaskin som en dekkomlegger er så... : forsøk å "smøre" dekkene minst mulig før de monteres på felgen, få satt nedre del skikkelig fast, få et par kompiser til å hjelpe deg å "løfte" dekket(felgen står i ro..) samtidig som du sjokker det med luft, har du for mye "glid" på dekket vil nedre del slippe.. det vil vi ikke. Snakk med Lars e Piela på autogrip i Oslo, han er flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter noen år ved en slik dustemaskin som en dekkomlegger er så... : forsøk å "smøre" dekkene minst mulig før de monteres på felgen, få satt nedre del skikkelig fast, få et par kompiser til å hjelpe deg å "løfte" dekket(felgen står i ro..) samtidig som du sjokker det med luft, har du for mye "glid" på dekket vil nedre del slippe.. det vil vi ikke. Snakk med Lars e Piela på autogrip i Oslo, han er flink.

Ok kanskje derfor han ikke fikk det skikkelig på da...han sauset det inn med såpevann eller hva det er de har i den bøtta. Han skulle prøve idag også og ringe meg om han fikk det til. hvis ikke får jeg ta de med til autogrip.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... blir det ikke litt mye tysker stil på hjula da?

Faen, sleit jo med å få på 165 dekk på 7" felg jo.. Men fikk det til tilslutt. måtte bare pøse på med luft mens vi la på...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er som sagt hvis du har fått dekket på felgen bare å presse deg så hardt ned du klare først. sånn at det fester seg nede. så tar du å drar dekket opp evt setter det opp til veggen og trår forsiktig i senter av felgen til du får blåst luft i det.. og før du har fått det på så shokker du. og har ikke i den i midten av ventilen.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider