Gå til innhold

Motering av M46

Ranger emnet

240ft

Anbefalte innlegg

Kjøper meg sannsynligvis en forsterket M46 om ikke lenge.

Hvordan kobler man det elektriske med overdriven ?

Takker for tips/råd...

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=68071

der er ei tegning...

men man må koble ei - ledning til bryteren på kassen for 4-giret, å ei + ledning på magnetbryteren som gjør selve giringen til OD

de ledningene skal kobles til et rele.. *som styres av pulsen på girknappen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper meg sannsynligvis en forsterket M46 om ikke lenge.

Hvordan kobler man det elektriske med overdriven ?

Takker for tips/råd...

Du må ha en trykknapp på girspaken og OD-relè som du kan få kjøpt av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det hjelper deg med koblingene, men du har kanskje uansett interesse av bildet jeg skannet fra IPD-katalogen en gang i tida:

M462.jpg

Knallbra!

har du mer fra den katalogen?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo selve katalogen, da, men dette var vel det eneste jeg har skannet fra den. Ellers anbefaler jeg å bestille den katalogen som dekker 200/700/900-seriene. ipdusa.com skal bare ha 6 bucks, og det er den verdt.

Hva dekker den, er det bare produkter til salgs, eller hva slags katalog er det?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har, 2003/04-katalogen, dekker litt av hvert på sine 112 sider. Krengingshemmerne på 25 mm Ø er vel det mest kjente produktet deres. De har også en del spesialverktøy, og deler som stålomspunnete bremseslanger mm. Selve produktene er presentert nokså uttømmende på nettsida deres, men i katalogen står det også enkelte artikler i tillegg - om hvorfor B-motorene er så slitesterke, f.eks. Og så er det jo artig å sitte å bla i en trykt katalog med flotte fargebilder, da! Hvis noen bestiller, anbefaler jeg å ta med katalogen for de eldre modellene også, PV, Amazon, P1800, 140: Trivelig lesestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider