safoll Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Link Noen som trenger nye stoler? Dette er faktisk meget billig. PS: Nei, det er ikke jeg som selger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hei. På dette bildet : ...så ser jo sidestøtten på førersiden skev ut? Er liksom litt lav i forhold til resten av setet. Skulle gjerne hatt noen seter som er strøkne, men vil prøvesitte først. Hvis det er noen som kjenner han som selger, så send en PM. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hei. På dette bildet : ...så ser jo sidestøtten på førersiden skev ut? Er liksom litt lav i forhold til resten av setet. Skulle gjerne hatt noen seter som er strøkne, men vil prøvesitte først. Hvis det er noen som kjenner han som selger, så send en PM. mvh Er vel et "kjent" problem at disse sidestøttene kan knekke, slik at de blir bøyelig. Står at stolene ikke er defekte, spørs hva selger legger i det. Er jo bare å stille spørsmål på QXL ang. det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 er det noen forskjell på GTR og GTX stolene? de ser jo like ut :) Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 er det noen forskjell på GTR og GTX stolene?de ser jo like ut :) Øyvind Hei. Det er noe forskjell på stoffet, og så er setene litt hardere. Men bare litt. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 en liten dæsj med andre ord! :D holder meg til de jeg har! forresten frank.. skal chippe Fen min nå, gleder meg, 230 hk blir morro :) ta litt av gangen, så jeg er tilfredsstillt lengst mulig, før det begynner å ta helt av! :D ere noe forskjell på om jeg bygger 3toms etter chipping? anbefaler du eksos etter chip? :) sorry offtopic :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 en liten dæsj med andre ord! :D holder meg til de jeg har! forresten frank.. skal chippe Fen min nå, gleder meg, 230 hk blir morro :) ta litt av gangen, så jeg er tilfredsstillt lengst mulig, før det begynner å ta helt av! :D ere noe forskjell på om jeg bygger 3toms etter chipping? anbefaler du eksos etter chip? :) sorry offtopic :) Finnes det Chip til GT-R motoren da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg