Gå til innhold

GTI 16 V MOTOR Ø.K?! passer KR innsprut og ledningsnett PL?

Ranger emnet

blacklude

Anbefalte innlegg

Har en 89mod gti 16v PL som trenger ny toppakning,regreim og simmeringer (tetningsringer) på register.

istedet lurte jeg på å bare bytte hele motoren.. enten det eller å selge bilen som den står.. noen tips til hvordan få tak i en motor? selvsagt i bra stand og til en passelig pris.. :rolleyes:

vet ikke hva jeg skal gjøre ennå.. noen som er intressert i å kjøpe den slik for så å fikse den selv vurderer jeg seriøse bud på over 35k

fort jort å fikse for en handyman, selv er jeg en uheldyman

kilometerstand 239'/192'

H&R just.bart

helskinn

9x16 AEZ Paron

15" Borbet

bilen er tøff og ellers i god stand (bortsett fra slitt vaier på passasjervindu) mye påkostet i slitedeler siste år (bensinpumpe,lambda,bremser bak,2hjullager,1drivknute,batteri,foringer i giroverføring++++)

dere har sikkert sett den annonsert på autodb en stund for en tid siden, da noe høyere priset enn dette:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=739447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er muligens interessert, men synes det er en stiv pris for en bil som er forholdsvis defekt.

hmm du synes d?

fort jort å fikse for en kar som har peil men.

har bestilt inn delene nå, så skal få noen til å skifte det en av dagene, dersom ingen er intr. i å kjøpe den slik den er nå. bilen går å alt, men da seff litt ujamt innimellom. bilen er gårr utstyrt med bla 8 alu, helskinn fra golf rally, understellet, g60 breddere/skjørt++ meget tøff bil som jeg mener ikke er overpriset.

Skulle noen være intr. slik den er nå uten stereoanlegget, kan jeg slå av 2500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider