Gå til innhold

Ny superdiesel fra Shell?

Ranger emnet

Turbotrille

Anbefalte innlegg

Til samme pris da, så kan ikke være så mye lureri for å svindle folk akkurat?

Men folk som ellers ville fylt på Statoil, Hydro/Texaco, Esso eller en av de andre, hva de nå heter, kan bli lurt til å fylle Shell-diesel på denne måten.

Når jeg vet hva Shell olje og bensin kan gjøre med en bilmotor, da holder jeg meg unna. Burger og pølse er vel det eneste jeg kjøper på Shell, og en eller annen lyspære da hvis jeg er i nød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men folk som ellers ville fylt på Statoil, Hydro/Texaco, Esso eller en av de andre, hva de nå heter, kan bli lurt til å fylle Shell-diesel på denne måten.

Når jeg vet hva Shell olje og bensin kan gjøre med en bilmotor, da holder jeg meg unna. Burger og pølse er vel det eneste jeg kjøper på Shell, og en eller annen lyspære da hvis jeg er i nød.

UTDYP gjerne dette!!!???

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler iallefall at Shell sin bensin er noe dårligere enn andres...

Haha, men selvfølgelig er dette et salgsjippo fra Shell sin side. På en annen side tjener de ikke noe mer pr. liter, men vet inderlig godt at funker kampanjen skaffer de flere kunder... Det som er hele ideen bak kampanjen...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjennskap til denne dieselen?

Hørte bare reklame for den på vei hjem fra jobb og lurte på om detkunne være noe å satse på, eller om det er samme jalla greiene som V-Power???

Sikkert like bra som v-power ..

Når det gjelder diesel, så kan det faktisk være ganske store forskjeller fra pumpe til pumpe, så jeg skal ikke nekte for at dette kan ha noe for seg. Alle diesler har godt av en dyserens en gang i blant, så hvis det er dette de har blandet i den nye dieselen sin, vil jeg tro det kan funke.

Noen som har sette noe spec på hva som faktisk ER annerledes, eller er det bare "superduperdritabra" ?

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaa... i og med at Shell har byttet fra den tidligere "vanlige" dieselen over til denne(finnes bare Diesel Extra på Shell stasjoner nå) så er nok denne utprøvet så det holder før den dukket opp på pumpene...

angående olje: ring ned til Ferrari fabrikken og spør hva de fabrikkfyller bilene sine med :driving

***Orji***

1991 E34 M5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler iallefall at Shell sin bensin er noe dårligere enn andres...

Det skal jo litt til, med tanke på at alle bensinleverandører på det norske markedet (med unntak av Jet) får fuel fra samme tanken..

Så tilsettes det noen additiver (v-power, cleansystem3 eller hva nå den enkelte kaller det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider