Gå til innhold

Kolonne Oslo? - Horten? - Tønsberg - Sandefjord - Larvik natt til 1

Ranger emnet

Mds

Anbefalte innlegg

tja det hadde jo vært morro. men kun om det hadde vært et titalls biler. og kjørt i sikkelig kolonne .. alså ikke i 150+ kmt

titalls biler? jo flere jo bedre =) turen vi hadde fra sørlandet til motorfestivalen var nærmere 30 biler tenker jeg =)

her er noen av bilene vi hadde med... resten er utafor bilde =)

IMG_2262.sized.jpg

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er med? Tidskjema?

oslo?

horten?

tbg: 17.30

sfj: 18.10

larvik 18.40

annkommer porsgrunn rundt 19.10 :)

Høres dette ok ut? Og hvem er med, kom med innvendinger

sfj ca 18:00-18:10 høres jo greit ut.

Trekker henger bortover med plass til overs hvis noen skulle være intressert.

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker dere 70 minutter fra Tønsberg til Larvik, er det noe feil med bilene deres ;)

var bare et eksempel, men møter du opp på foksrød mellom 18.00 og 18.10 da eller Dr.S? Ta med noen flere fra tbg også, er jo bedre å kjøre 10 biler en 2 liksom

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er med? Tidskjema?

oslo?

horten?

tbg: 17.30

sfj: 18.10

larvik 18.40

annkommer porsgrunn rundt 19.10 :)

Høres dette ok ut? Og hvem er med, kom med innvendinger

Kunne du skrive hvor i sandefjord og horten man skal møtes? Jeg kommer ikke fra sandefjord, så vet ikke hvor dere pleier å møtes... Jeg og noen flere biler kommer til horten med fergen nemlig.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du skrive hvor i sandefjord og horten man skal møtes? Jeg kommer ikke fra sandefjord, så vet ikke hvor dere pleier å møtes... Jeg og noen flere biler kommer til horten med fergen nemlig.

I sandefjord møtes vi på Shell Fokserød.

Kart: http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&cb=rm&c=s&v=&bkode=&drill=&showCompanies=false&firma=&clickX=254&clickY=122&msa=m1&x=10.208172&y=59.176987&id=&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=8

I larvik er det oppmøte på Nordbyen kjøpesenter.

Kart: http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&cb=rm&c=s&v=&bkode=&drill=&showCompanies=false&firma=&clickX=421&clickY=232&msa=m1&x=10.04216&y=59.06919&id=s_10.06079_59.078346&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=7

Og målet vårt er: http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?itemId=KART&custId=&lineId=Z0GZ88PC&bcId=0&url=/map.do&id=c_Z0GZ88PC&spraak=1

Håper dette er til hjelp.

-05 Vw Caravelle T5 2.5TDI

-78 Fiat 126

-Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM

Lenke til kommentar
Del på andre sider