Gå til innhold

Skilt Skifter

Ranger emnet


pjokken

Anbefalte innlegg

jeg har også tenkt på dette..

men problemet er å få det til å se clean`t ut.

Neste bilen min kommer til å ha styling da tar det seg ikke ut med en firkanta kasse som stikker ut bak på bagasjeluka.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag?? passer det no???

 

slik ser servoen ut.

servo.jpg

 

er ikkje så flikn å tegne på paint men eg prøvde vertfall

 

skiltfeller.jpg

 

slik vil det sjå ut fra sida.

 

itilleg til servoen må man ha ein radiomottaker viss man skal ha radiostyrt.

du skjuler servoen bak skiltet for lenger armen slik at den kan legge ned skiltet og legge det opp igjen. denne servoen som eg har kan svinge ca 270 grader.skjønte du det no da???

 

 

Vipper dette skiltet ut og ned? Tenkt på hva som skjer med skiltet da hvis du kjører veldig fort? Noe man som regel gjør hvis man blir tatt i fotoboks (doh) Prøv å stikk hodet ut av takluka fks i 140, det blåser GODT, så du må bolte fast skiltet rimelig greit for at det ikke skal flakse av. Og den motoren skal være greit sterk for å klare å dytte ned skiltet med den luftmotstanden

02 Konebil - Offroader'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipper dette skiltet ut og ned? Tenkt på hva som skjer med skiltet da hvis du kjører veldig fort? Noe man som regel gjør hvis man blir tatt i fotoboks (doh) Prøv å stikk hodet ut av takluka fks i 140, det blåser GODT, så du må bolte fast skiltet rimelig greit for at det ikke skal flakse av. Og den motoren skal være greit sterk for å klare å dytte ned skiltet med den luftmotstanden

 

prøv å blås ut ein flamme på baksida av handa di.

klarer du det?? neppe. viss du ligger i 140 så vil det være stille luft bak bilen og skiltet vil ligge nært bilen.

servoen eg har på bildet er fra ein radiostyrt bil og den er litt sterk. blir det problemer så bruk 2

man kan skjula utstyret i bagasje luka eller i bakfangeren. alt man ser når skiltet er nede er eit lite hull som staget kommer ut

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mange av de servoene har god trekkraft.

Har noen i et fly som trekker 9 kg. på 6 volt. Kjør på f.eks 9 volt og de trekker enda mer. Bør greie det... tror jeg.

 

Tenker nå på skiltet forran.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å blås ut ein flamme på baksida av handa di.

klarer du det?? neppe. viss du ligger i 140 så vil det være stille luft bak bilen og skiltet vil ligge nært bilen.

servoen eg har på bildet er fra ein radiostyrt bil og den er litt sterk. blir det problemer så bruk 2

man kan skjula utstyret i bagasje luka eller i bakfangeren. alt man ser når skiltet er nede er eit lite hull som staget kommer ut

 

Bak vil sikkert denne løsningen funke, men foran vil det bli et problem. Er jo det foran som er viktigst hvis man vill kjøre gratis gjennom bommen og forbi fotobokser (selvfølgelig mener jeg ikke det er riktig å gjøre slikt, men enhver får styre seg selv).

 

Vet du hvordan det funker å kjøre 12-15 volt rett innpå servoene? De går vel på 6-7 volt normalt om jeg ikke tar feil(?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tegnet en liten tegning av det som e321 foreslo. Jeg tror det er den enkleste løsningen, som også vil se penest ut.

Du lager en "sandwich" av ditt ekte skilt og et skilt nr. 2, og setter en roterende motor på siden. Dette skulle kunne monteres rimelig flatt både foran og bak på bilen.

Noe som hadde vært veldig kult var om du kunne lakkere en plastdel i bilens farge og sette den der istedet for skilt nr 2. Det hadde gitt litt sånn "vippelykt"-utseende...

 

bilskilt.jpg

 

Jeg regner selvfølgelig med at dette ikke skal brukes for å unngå å bli gjenkjent ved ulovlige handlinger, og fraskriver meg alt ansvar :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal det der "snurre" da? Må monteres en del ut i fra fangerne da. Hva skal man feste det i? Noe sier meg att dette vil se veldig teit ut... ;)

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår