ChR|S^_ Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Noen som skal dit? :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 når er detta da? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Begynner vel fredag den 20. mai tror jeg.. Jeg skal ned, og skal også kikke på dbpeter her på forumet sin r5 :) Han bor i elverum der vi skal ligge på hotell! :D Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 vel.. da må jeg vel få meg front og hjullager da :D å så syntes jeg dbpetter må få opp non bilder av R5`en sin! våler? hvor er det da? langt fra oslo? Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 vel.. da må jeg vel få meg front og hjullager da :D å så syntes jeg dbpetter må få opp non bilder av R5`en sin! våler? hvor er det da? langt fra oslo? Vaaler er rett ved Elverum.. Jeg har bilder av bilen til dbpeter ! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Ops, det begynner den 21. ! Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 få se på de da... kansje jeg må gjøre den klar alikavell da.. har ikke no lyst til å kjøre på rudskogen... for mye folk der :\ ser ut som folk har det gøyere på små treff... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Okey.. Første gang for meg ;) Blir sikkert artig :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg