CZT Skrevet Februar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 Vurderer å importere meg en slik som prosjekt bil. Har funnet en 99'mod 2.0 16V til en grei pris. Noen som har noe positivt/negativt å si om disse bilene? Hva er vekt, uten sjåfør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Februar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 Originally posted by CZT Hva er vekt, uten sjåfør? Tekniske data: Finn dott enno Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Februar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 jeg vet ikke vekt og sånn.. men en kompis har en sånn.. 98` 2.0 l.. den sitter godt på veiene.. er behagelig å kjøre med. en nydelig bil :) Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Februar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 ville vel prøvd å finne en 2.2l vtec .. litt råere utgangspunkt. men alt kommer vel ann på penga er det ikke sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Litt off topic men... Er 5gen prelude den siste generasjonen? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Februar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by magzmod Tekniske data: Finn dott enno Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Februar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by galaczy ville vel prøvd å finne en 2.2l vtec .. litt råere utgangspunkt. men alt kommer vel ann på penga er det ikke sånn.. Klart det hadde vært artigere, men har funnet en billig skada 2.0 16V liksom. Skal kun være prosjekt, XR3i'en får duge som bruksbil 1 år og 2 til :) Får ringe selgeren og høre om han kan gi meg litt mer info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 5. gen er siste ja. For min del ville jeg heller sett på 4. gen (92-96), synes den er mye finere. De høye firkantige lyktene på 5. er dritstygge, og den ser fjellhøy ut. Ikke mye sjef med "sportsbil" som ser ut som en Cross-Country? 2,0 har 133 el 135 hk, noe jeg synes blir minste laget med tanke på størrelsen. Luden er ganske tung! En 2,2 har bedre bunndrag og langt høyere toppeffekt (185 hk). Dessuten har den lavere og stivere understell, samt den fantastiske firehjulsstyringen. Ulempen er selvsagt at prisen øker drastisk... Jeg har eid en 93 2,3 4ws, og jeg kan ikke si meg annet enn fornøyd med den. Suveren "cockpit" og meget gode kjøreegenskaper (senket, lavprofil), men en god del støy og litt stivt forbruk. Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg