113deluxe Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hva er best å rense felger med?? Siden jeg har 3delte felger er det litt vrient å komme skikkelig til mellom boltene som holder felgen sammen. Hva er den sterkeste og beste man kan bruke som ikke herper felgen og hvor får jeg kjøpt det. Hørte noe snakk om syrerens eller noe engang i tiden. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Ingen?? vasker ikke folk felgene sine? sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 syrerens funker bra,men ikke bruk det hver gang :) om du bruker det en gang i blandt, vil det gå greit :) god felgrens får du hos for eks noen som har godt felgutvalg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hvor får man syrerens da?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 samma som god felgrens :) hos felgselgere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jeg har brukt autosol på mine felger. funka bra det,. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Med autosol ville det tatt sånn ca 3 timer pr felg for meg. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Med autosol ville det tatt sånn ca 3 timer pr felg for meg. Hehe. 12 timers "morro" det da :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hehe. 12 timers "morro" det da :) Ikke aktuelt å gjøre det hver uke for å si det sånn... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Jeg har prøvd Foma Felgrens og det er det råeste jeg har prøvd. (med syre) Den omtrent skremte møkka av felgene før jeg fikk spylt det a. Men hold flaska med strak arm for du får ikke puste i dunsten. Føltest som om jeg ble kvalt. Dro inn, men var liksom ikke no oksygen der. He he. Ellers tror jeg stort sett alt med syre er helt greit å bruke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg