Bamsemoms Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Gleder meg til å på dette... vis det blir bra så må jeg nesten se det live... Er bra at det er noen som tør å gjøre noe nytt og ikke er redd for utforske på bilen sin... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hehe, huff, dette blir som å sette Ferrarilogo på MR2en sin for å sette det på spissen... Men vurderer å kle kjøleskapet i slik film =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 må bare finne sånn film jeg vill ha først så skal æ vel sette det på. blir det helt ræva så river æ det av igjen ;) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 må bare finne sånn film jeg vill ha først så skal æ vel sette det på. blir det helt ræva så river æ det av igjen ;) Får håpe det ser nogelunde bra ut den filmen du skal ha på.. og at det blir bra lakt på.. men som nevnt tidligere så MÅ du ta bilder av dette... Bra at det er noen som har trua på dette.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 har ikke helt trua på det men man kan jo prøve... ;) Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 har ikke helt trua på det men man kan jo prøve... ;) Viktig å beholde trua... man skal ha trua på seg selv.. Er slik for får til ting.. de har trua på seg selv... Ikke feig ut for all del.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Lindland Racing her på forumet selger carbonfilm, kan jo sende han en pm og spørre. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg