Mirus Skrevet Mars 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2003 Originally posted by Karlsen Hva står GTX for da? Grand Turismo eXclusive? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 blåse liv i en gammel diskusjon.... ;) VAG (oral utrykksform vel å merke) står for VolksWagen Audi Group....... SÅ DET SÅ! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 blåse enda mer liv i en gammel diskusjon.. VAGina.. Vw Audi Group InterNAtional Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Originally posted by maxgets Volkswagen AG stands for Volkswagen Aktiengesellschaft. Hva i all verden betyr Aktiengesellschaft ?? Så VAG har ike noe med Audi å gjøre? VAG er VW..? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 VAG står for Volkswagen Aktiengesellschaft. Aktiengesellschaft = aksjeselskap. Volkswagen eier audi - dermed har VAG noe med audi å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Det som falt inn i hodet mitt første gang jeg hørte VAG var Volkswagen-Audi Group... Men helt nøyaktig... hva står GTI for? I'en står sikkert for Injection men... akkurat som i TDI. :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Grand Touring Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 Originally posted by Brandtenborg Har hørt at det er Volkswagen Audi Group. Er i allfall det jeg har hørt hele tida... Det er egentlig Volkswagen Audi Gememshaft eller noe sånt, tysken min er ikke akkurat god. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by Polo Classic Det er egentlig Volkswagen Audi Gememshaft eller noe sånt, tysken min er ikke akkurat god. men EGENTLIG er det Volkswagen AktienGesällschaft..... :rolleyes: ref. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8570 Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by RedFox hva står GT for da? som GTI, GTO, GTE .. hva er egentlig forskjellen på GTE og GTI egentlig.. er jo snakk om elektronisk innsprøytning på begge.. GTE: Gran(d) Turismo Einspritzunganlage (i kid you not). Tysk for innsprøytningsmotor med andre ord. Grand Turismo betyr vel egentlig en bil som er velegnet for eksklusive bilferier på kontinentet (dette var i gamle dager da kun de rike kunne feriere slik). En rask og komfortabel bil altså. GTI: Gran(d) Turismo Injection. Engelsk versjon av det samme. GTO (eller "goat" som ble kallenavnet på Pontiac GTO:)): Gran(d) Turismo Omologato. Omologato betyr homologert, m.a.o. at bilen tilfredsstiller kravene til en rally- eller racingklasse. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 GT; Går treigt GTI; gulv teppe inni Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hahahaaa, den slo ann jonny.imstupid Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 jøss, hadde jo en trimma 200sx s14 etter meg på rudskogen her om dagen, og den kom jo ikke forbi meg med mine 152 puslete hester...... tror det må være noe galt me golfen min jeg........ hmm...... ahh...... glemte å ta av brekket...... var derfor jeg ikke tok han igjen med noen runder..... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Volkswagen Aktiengesellschaft stemmer nok ja.... Og de eier Audi.... Og Seat og Skoda og det andre ruklet.... Benley og Bugatti og vel.... AktienGesellschaft betyr AksjeSelskap.... Takk! Ferdig.......? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Jeg gir meg ikke, jeg har fortsatt rett........... ;) VAG (oral uttrykksform) står for Volkswagen Audi Group Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg