Gå til innhold

Motorfester!

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

Passer diesel motorfester på en B230F? Volvohuggeren har vel sånt nytt til noen hundrelapper?

Det var noen som påstod noe sånt for en tid siden her på forumet. Men er ikke helt sikker der. Tenker du på hele festene eller bare gummiklossene?

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukte motorfesta frå diesel på 240en min...og det er en 89mod...med forgasser motor angry...var b230f før so det vil passe....

Motorfesta virka stivare en dei eg plukka av en A.motor men det kan ha vore eit enkelt tilfelle da men...

du får prøve deg fram..ikkje verdas verste arbeid å bytte motorfeste på en 240 :rolleyes:

1997 Volvo 960 T6R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som kjørte på dieselfester til min b19a.

De funker fint ja, lurer på om jeg gav 2-300 kr for nye fester.. (er bare snakk om gummi, samt låsemuttre).

ScanTec elns er produsenten.

Gummien er mye hardere, pga. dieselmotoren veier et halvt tonn.

Jeg skal nå kjøre de festene på b6304 motoren min :)

må skaffe meg et anti-vridningsstag til motoren også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600kr for GROMME motorfester til volvo... Glemm diselfester. Hyttefester fra scannia. Samme dim som org fester, bare MYE stivere..... Tåler masse!!!! Har brukt slike på alt av volvomotorer....

Bare si fra, så skaffer jeg!

Er det for alle eller? Er vel to på motor eg en bak på girkassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dieselfjærer er som sagt stiver enn org gummi knuter..

jeg har enda org gummifester på min motor, men tankte jeg skulle kjøpe diesel neste gang.. jeg har forresten et motor feste på girkassen *den største*.. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider