Gromit Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Årsutgave og modell på Scania? Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 vet ikke.... Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shorty85 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ring pedersens racing på 69155711 han ordner de... Siter http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5559&cat=500 http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=5533&cat=500 Noen som har en pall med arbiedslyst?? Begynner og bli tomt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 var på norsk scania i dag å lånte meg en sånn gummiklump, den viste seg å vere omtrent like myk som orginalfestene så jeg skal opp ï morgen å levere det tilbake å se om dem har noen andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 kan garantere deg at de festene vi bruker er IKKE like myk som org fester!!! :) Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Jeg skal lage meg anti-vridnings-stag av coilover demperen som var på downhill-sykkelen min.. blir vel tøft med coilover-stag på motoren?? hehe.. ellers: jeg tror dieselputer holder bra nok for de fleste! nr.1 dødare for motorfester, er oljesøl!! det idèelle hadde vært polyurethane motorfeste-puter, siden de ikke blir brutt ned av olje! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 ring pedersens racing på 69155711 han ordner de... skaffer han de festene fra scania eller noen andre? om han skaffer fra scania kan jeg bare få delenr å stikke innom å hente et par :D nr.1 dødare for motorfester, er oljesøl!! går vel an å forsegle festene med noe silikon/sikaflex som tåler olje ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 va på huggeren i dag og kjøpte meg dieselfester..129kr stk. Holde lenge for meg:D Heller bruka scania når eg får 500hk..;)hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg