pahf Skrevet Februar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2003 Snakka om hvite instrumentskiver på vw forumet,og da tenkte jeg at det hadde vært kult på 240'n til kompisen min. Noen som har hvite instrumentskiver liggende eller vet hvordan å fixe slike på en 240,(81) mod. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 ingen Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Har hvite instrumenter til 740/260 liggende hvis det hjelper... Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 speedometer Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Turteller Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Hvorfor bruker du de ikke selv... Det er fett med hvite målere... :) Originally posted by LoW RiDeR Har hvite instrumenter til 740/260 liggende hvis det hjelper... Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Homemade? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Hmm,hadde vært en fordel å få litt mindre skala på de hvite instrumentskivene siden de skal stå på en b19. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 jeg har b21 org i min 242 men vet ikke størlsen på dem Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 dette er vel noe som er funnet på en side og er til å printe ut.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Fant det på en side en gang i tiden, skal se om jeg finner linken, for de har 240 saker der også. Det er bare å printe ut og sette på. jeg hadde tenkt til å bruke de men det er en helvetes jobb å sette de ¨på så jeg droppa det Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 www.deltagfx.com Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Den linken virka :rolleyes: :usuck: Og den trenger heller ikke være så stor, vi klarer å lese den helt fint ellers takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 stfu Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 stå på b19a? hva snakker dere om? 1980' og 1981' 24x har forskjellige instrumentpaneler. Det har ikke noe med motor/gir å gjøre! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg