DaButcher Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 ps. jeg skal scanne 80' skiver og ta invert på fargene.. Men det vil jo ikke passe 81' Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Hvordan i helvete får du ut de gamle instrumentene? Må man skru ut hele greia? er ikke det litt veeeldig mye slit? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddiS Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Dette er ikke mye mas. Du må skru ut hele greia ja, så bytte, men vet du hva du driver med, tar dette maks en time... :) Siter Morgenstund er tull i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 vet du hva du driver med så tar dette ti minutter!!!! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokek Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Her har dere hvite instrumentskiver. Funker vel ikke på turboutgaven, men det er jo bare å mekke litt på bildene selv. Hvite mätartavlor Siter mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 som sagt: skru ut og bruk scanner! det er håpløst å tegne selv, med mindre man har tenkt å bruke mange mange timer i photoshop. Jeg har noen bedre hos damen, men de er ikke optimale synest jeg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by Skrotnisse vet du hva du driver med så tar dette ti minutter!!!! Problemet er at jeg vet ikke hva jeg driver med ;) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Skal love deg det er meget enkelt! Men om dere trenger "Hjelp", gå på http://www.ipdusa.com trykk så inn på rear wheel drive De har noen instrumenter der (hvite). Der har de også pdf (acrobat reader) hjelpefil om hvordan demontere dashboard, såvel som nåler. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by Skrotnisse vet du hva du driver med så tar dette ti minutter!!!! Syns jeg har hørt dette om ganske så mye nå, om vannpumpe skifting,hjullager etc etc. Er greit at det kan gå raskt altså men må da være grenser? Hvis dere ikke har suupertools og har cand.mag i mek da. blir bare så skuffa når folk sier dette tar 10min også sitter du der i 1 1.5 t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 hehe, det er en volvo 240! Man trenger jo bare stjerne skruhjern og et flatt skruhjern for å demontere mesteparten av dashboard. Om det er en <-80' bil, og om det er en 81'-> bil, vil det være små forskjeller. feks må 81'-> demontere det lille dekselet på venstre siden av speedometeret, for å få tilgang til noen av skruene. 80' bil demonterer bare det dekselet på rattakslingen (det foran speedometeret). jeg mener å huske at det iallefall bare var det å demontere. men det merker man uansett! om det ikke løsner, demonterer man noe annet i nærheten. det er jo som oftest noen få skruer som holder tingene på plass. bare husk å pass på hva skrue som går hvor. etterpå, er det jo bare å dra ut ledningene fra speedometeret. man må seff også løsne speedometer vaier, om man har en vaier. Det neste punktet er jo at man må løsne instrumentene. jeg tror man må løsne printkort for å få tilgang på tankmåler o.l. turteller og selve hastighetsmåleren kan man demontere fra printkortet. det eneste somer litt vanskelig, må være nålene! de knekker lett! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Yeeey.. Da hadde jeg hvite instrumentskiver :) Var ikke så veldig slit, men litt småproblemer med benz og vann måler, men de virker som de skal nå... Skannet inn de gamle skivene og inverterte fargene.. ble fett det synes nå jeg da Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 kan jeg bestille noen til min bil og eller? men finn igjen fotopapiret, + du skal få lov og installere det ;) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2003 Originally posted by mwb kan jeg bestille noen til min bil og eller? men finn igjen fotopapiret, + du skal få lov og installere det ;) det var en volvo 740 som var avbildet.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 vet jo det, kjenner fyr'n godt, tenkte om han fikk VELDIG lyst og printe og lage noen til min 240 :) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Originally posted by mwb vet jo det, kjenner fyr'n godt, tenkte om han fikk VELDIG lyst og printe og lage noen til min 240 :) han scannet instrumentpanelene.. mao. da må han låne speedometeret ditt også, for å scanne og invertere fargene. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg