nicolay Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Lurer på å kjøpe konfilter til bilen min (har SKN chip og K&N filter i original boks -dump og N75racevalve), men har sett ett konfilter eller om det er beskyttelse i chrome, noen som vet hva det kan ha vært? Hva er evnt beste luftfilter (konfilter? (merke)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Er ett som heter Twister Optiflow filter som er helt blankt. Espen Haga har dette på bilen sin. Om jeg husker riktig.. Du har fått pm med info... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Kult! Skal ta kontakt med han og se om jeg finner ut noe.... Noen som har noe mer info på stående fot? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Jeg har luftfilter med chrome varmeskjold rundt.. Men det er ikke i aluminium slik som twister sitt er.. Men så koster mitt en brøkdel i forhold også da.. 350kr. :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Noen ide om hvor jeg kan få tak i twister? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Fant ett på Autospar her: http://www.autospar.no/show.asp?page=goxdb003[00227].html Kommer flere på denne posten ettersom jeg finner flere.... Flere: http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_42&products_id=548 http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_42&products_id=305 Sistnevnte holder bare til 180 hk står det... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Det siste der så jo bra ut! Men kan kun brukes opp til 180HK. doh! Det går ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Noe fler ideer om bra luftfilter til Golf 4? Et som helst ser litt rått ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg har bygd mitt ned i fangeren ved hjelp av høyglanspolerte rør, og det blei sånn: Og da ender filteret opp her: Dette var i vinter, så motorrommet ser jo ikke ut. Men nå i ettertid har jeg også fått høyglanspolert innsuget også. Men har bare ikke fått tatt noen bilder enda. Kan skaffe det om ønskelig. Selger vel tilnærmet samme kit her: http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=31_42&products_id=777 Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Er det ikke dritt å ha filteret der om vinteren? blir vel jævlig fort skittent/vått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Jeg har bygd mitt ned i fangeren ved hjelp av høyglanspolerte rør, og det blei sånn: Dette var i vinter, så motorrommet ser jo ikke ut. Men nå i ettertid har jeg også fått høyglanspolert innsuget også. Men har bare ikke fått tatt noen bilder enda. Kan skaffe det om ønskelig. Jeg vil se bilder! Kommer nok til å bli neste års prosjekt og freshe opp i motorrommet litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Kan skaffe flere av de settene som jeg fikk tak i til Ørjan da... Settet ser jo kult ut.. men syns det kuleste med det er "pop-off" lyden som det lager.. samme som jeg hadde på min om noen husker lyden av den... kommer på 1000,- pluss frakt (norgespakke 110,-).. er da komplett med rør, siliconslange, rørklemmer og filter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Kan skaffe flere av de settene som jeg fikk tak i til Ørjan da... Settet ser jo kult ut.. men syns det kuleste med det er "pop-off" lyden som det lager.. samme som jeg hadde på min om noen husker lyden av den... kommer på 1000,- pluss frakt (norgespakke 110,-).. er da komplett med rør, siliconslange, rørklemmer og filter.. Tar meg friheten til å legge ut bilde av motor rommet på gamle Golfen din jeg Trond Wiggo: Så lenge en klarer å holde det reint, så blir det faktisk automatisk pent ned i der joooooo :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Er det ikke dritt å ha filteret der om vinteren?blir vel jævlig fort skittent/vått? Hvem har sagt jeg bruker bilen om vinteren? ;) Men anyways, filteret blir nok litt bløtt når en vasker og alt. Hører det godt på lyden rett etter vask, men etter litt kjøring er det tilnærma tørt og go lyden er tilbake :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hadde som dere ser en litt annen type inntak en det som du har montert nå Ørjan, men funker på samma måten da.. Kjørte med dette i 2 år sommer og vinter, og hadde ikke noe som helst problemer med filteret.. JA det blir skittent i framkant etter en lang vinter, men baksiden er stort sett rein og fin heile tia... Sjøl om filteret blei møkkete, var det aldri noe problem med at bilen fikk for lite luft eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg