Gå til innhold

Chrome konfilter?

Ranger emnet

nicolay

Anbefalte innlegg

Er det ikke dritt å ha filteret der om vinteren?

blir vel jævlig fort skittent/vått?

Kjører med filteret bak fangeren sommer og vinter, men om vinteren har jeg på orginal fangeren som ikke har så store luftinntak. Er jo en viss fare for at det kan bli vått og fryse om vinteren hvis det står for åpent.

Har du bilde av motorrommet ditt suvdal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilde av motorrommet ditt suvdal?

Har ikke fått tatt noe enda, med skal få gjort det innen kort tid. Er så og si identisk med den bildet jeg la ut her. Forskjellen er at TWG hadde lakkerte motordeksler (noe jeg også får snart) og at han hadde det sinnsykt strøkent i form av intensiv vasking :)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er søppel med powerzone? Lang leveringstid eller no?

De er eneste som har filteret i norge. Så ut som et bra filter!

Er bare generellt søppel, og er MAAANGE som har oppfatningen som meg. Om de ikke har filteret inne på lager, og må bestille det før de sender det til deg, da er det igang.... Vent å se.... Får det til uka, får det til uka, får det neste uke, beklager forsinkelsen men vi får det på mandan.

Flere som har venta på deler i over 1 år, og enda ikke fått noe lissom. Tråden jeg starta på vw-audi forumet blei raskt på 3 sider med misfornøde folk. Sier kanskje litt det også.

Men for all del, du kan jo bare ringe de å høre.....

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Forskjellen er at TWG hadde lakkerte motordeksler (noe jeg også får snart) og at han hadde det sinnsykt strøkent i form av intensiv vasking :)

Veit ikkje om i e heilt enig der Ørjan.. Golv IV skitna seg ikkje til i motor-rommet.. e nok med en liten dusj med vann engang i blandt, eller en runde med støv-kluten, så holder det seg sånn i LANG tid....

Touran'en som i har no derimot skitna seg nokka sinnsykt.. skjønna ikkje koffer det blir sånn på en heilt ny bil..

men men.. får vel holde det fint her og, sjøl om det går med litt intesiv vasking her da..

Til dokker som trenge luftfilter, så får i snart 3 sett av samme typen som Ørjan har, får oversendt fra en kompis som selger sånne...

Blir gøy å sjå kordan bilen blir no når den e ferdig Ørjan..

Forresten, har du fått deg CD-spiller? eller ska i leite etter den i snakka om når i kjem heim neste tirsdag, så du kan låne den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gøy å sjå kordan bilen blir no når den e ferdig Ørjan..

Forresten, har du fått deg CD-spiller? eller ska i leite etter den i snakka om når i kjem heim neste tirsdag, så du kan låne den?

Blitt mye stormskruing de siste dagene, men er ikke helt ferdig enda desverre. Har iallefall fått sammen bilen helt igjen, og den er klar til treff i dag/morra. Så er oppe tidlig nå for å fikse siste rest, og vaske skikkelig innvendig og utvendig.

Apropo cd spiller, så har jeg fått lånt en av en kamerat nå, mangler lys og er ikke tilkobla enda, men da har jeg iallefall noe der. Litt "juks", men whatever :)

02 Passat Highline

x-98 Golf IV GTI 1.8T

x-91 Golf II GL 1.6 TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det K&N filteret du snakker om nå. I forhold til originalfilteret tror jeg det er bedre. Merket det litt på lyden og du får sikkert litt bedre "air flow". Men det er nok enda bedre med konfilter.

OK, tenkte det var like greit å betale 1200 for konfilter,

når det innsatsfilteret kosta 7-800..

Når man nå først skulle investere. :)

2000 Golf IV

[x] 01 Polo 6N2

[x] 87 360GL

[x] 86 360GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider