nicolay Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hva med denne fra powerzone? link Men det står at den ikke går på min bil? Har en Golf 4 GTi 1998 1.8T 150 HK + SKN chip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hold deg langt unna Powerzone om du skal bestille det iallefall. Blir kanskje noe annet om du drar dit og handler det. Men uansett, makan til søplebedrift skal du leite lenge etter. Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Er det ikke dritt å ha filteret der om vinteren?blir vel jævlig fort skittent/vått? Kjører med filteret bak fangeren sommer og vinter, men om vinteren har jeg på orginal fangeren som ikke har så store luftinntak. Er jo en viss fare for at det kan bli vått og fryse om vinteren hvis det står for åpent. Har du bilde av motorrommet ditt suvdal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Har du bilde av motorrommet ditt suvdal? Har ikke fått tatt noe enda, med skal få gjort det innen kort tid. Er så og si identisk med den bildet jeg la ut her. Forskjellen er at TWG hadde lakkerte motordeksler (noe jeg også får snart) og at han hadde det sinnsykt strøkent i form av intensiv vasking :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hva er søppel med powerzone? Lang leveringstid eller no? De er eneste som har filteret i norge. Så ut som et bra filter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hva er søppel med powerzone? Lang leveringstid eller no?De er eneste som har filteret i norge. Så ut som et bra filter! Er bare generellt søppel, og er MAAANGE som har oppfatningen som meg. Om de ikke har filteret inne på lager, og må bestille det før de sender det til deg, da er det igang.... Vent å se.... Får det til uka, får det til uka, får det neste uke, beklager forsinkelsen men vi får det på mandan. Flere som har venta på deler i over 1 år, og enda ikke fått noe lissom. Tråden jeg starta på vw-audi forumet blei raskt på 3 sider med misfornøde folk. Sier kanskje litt det også. Men for all del, du kan jo bare ringe de å høre..... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Kan jo ta titt her også når vi først er inne på power-slow: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=45656&page=1&pp=15 Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 sombrero I get the picture! Noe tips om bra sted å kjøpe heftig luftfilter som ser tøft ut og er bra? Er litt keen på chrome konfilter fortsatt... Virker litt upraktisk med sånn nedi fangern.... (For mitt bruk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 ....Forskjellen er at TWG hadde lakkerte motordeksler (noe jeg også får snart) og at han hadde det sinnsykt strøkent i form av intensiv vasking :) Veit ikkje om i e heilt enig der Ørjan.. Golv IV skitna seg ikkje til i motor-rommet.. e nok med en liten dusj med vann engang i blandt, eller en runde med støv-kluten, så holder det seg sånn i LANG tid.... Touran'en som i har no derimot skitna seg nokka sinnsykt.. skjønna ikkje koffer det blir sånn på en heilt ny bil.. men men.. får vel holde det fint her og, sjøl om det går med litt intesiv vasking her da.. Til dokker som trenge luftfilter, så får i snart 3 sett av samme typen som Ørjan har, får oversendt fra en kompis som selger sånne... Blir gøy å sjå kordan bilen blir no når den e ferdig Ørjan.. Forresten, har du fått deg CD-spiller? eller ska i leite etter den i snakka om når i kjem heim neste tirsdag, så du kan låne den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Blir gøy å sjå kordan bilen blir no når den e ferdig Ørjan..Forresten, har du fått deg CD-spiller? eller ska i leite etter den i snakka om når i kjem heim neste tirsdag, så du kan låne den? Blitt mye stormskruing de siste dagene, men er ikke helt ferdig enda desverre. Har iallefall fått sammen bilen helt igjen, og den er klar til treff i dag/morra. Så er oppe tidlig nå for å fikse siste rest, og vaske skikkelig innvendig og utvendig. Apropo cd spiller, så har jeg fått lånt en av en kamerat nå, mangler lys og er ikke tilkobla enda, men da har jeg iallefall noe der. Litt "juks", men whatever :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Men det går fint ann å lage dette selv uten å måtte kjøpe ferdig kit.. Bare å kjøpe rør med riktig bøy, silikonslanger og klemmer. Du har et lite morsomt prosjekt, og du kan 'kreditere' deg selv for jobben.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Er det noen vits å bruke de innsatsfiltrene? som passer i orginalboksen? Hørte lokalt på K&N filter. kosta bare 500mere for et åpent. Unnskyld om jeg blander ting.. men dere skjønner vel poenget. Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Jeg bruker det K&N filteret du snakker om nå. I forhold til originalfilteret tror jeg det er bedre. Merket det litt på lyden og du får sikkert litt bedre "air flow". Men det er nok enda bedre med konfilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jeg bruker det K&N filteret du snakker om nå. I forhold til originalfilteret tror jeg det er bedre. Merket det litt på lyden og du får sikkert litt bedre "air flow". Men det er nok enda bedre med konfilter. OK, tenkte det var like greit å betale 1200 for konfilter, når det innsatsfilteret kosta 7-800.. Når man nå først skulle investere. :) Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg