ochagenes Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hva finnes å oppdrive av oppgraderte klosser til GTR? Når det gjelder skiver så trur eg valget faller på black diamond. Nokon som har erfaringer med denne? -- Ole-Christian Hagenes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hmmm, omtrent samma greiene som EBC sine. ikke kit for større bremser, men bedre skiver og bedre klosser. :) generellt, holder de i massevis. du skal kjøre hardt og lenge på bane før de tar kvelden :) men, husk å ha DOT5 bremsevæske på da :) luft ut systemet helt, og fyll på. :) black diamond har vel klosser som er gode sammen med skivene sine, på samma måte som EBC sine greenstuff med EBC grooved discs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Hva finnes å oppdrive av oppgraderte klosser til GTR? Når det gjelder skiver så trur eg valget faller på black diamond. Nokon som har erfaringer med denne? -- Ole-Christian Hagenes Hei. Black Diamond produserer ikke skiver til GT-R, selv om det står i produktkatalogen deres. De produserer kun til GTX. Ellers vil jeg anbefale deg å lese denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg