Gå til innhold

Min første bil, 1987 mod. Golf II 1,8forgasser.

Ranger emnet

Pilsen

Anbefalte innlegg

hehe, blir nok til at jeg kommer til å ha en + og en - kabel liggende framme i fangeren av et eller annet slag, slik at jeg har en mulighet til å lure dem fram og koble på startkabler / batterilader;)

Ellers så er det jo bare å knuse en side rute bak;)

Ok :)

Må si at dette ser veldig bra ut!

Har selv lyst på golf:P

Ble golf2 laga i 1990? (jeg er født da)

Hvis du hadde giddi, kunne du skrevet fra hvilket år nr2 ble laget, og til siste produksjonsår?

Må bare få si meningen min, syns ikke lakkerte detaljer ble så fint =p

Jeg ville nok gått for sorte detaljer, men, kan jo hende det ser mye bedre ut i virkeligheten da..

Stå på videre! happyhappy

Edit: Leif

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, blir nok til at jeg kommer til å ha en + og en - kabel liggende framme i fangeren av et eller annet slag, slik at jeg har en mulighet til å lure dem fram og koble på startkabler / batterilader;)

Ellers så er det jo bare å knuse en side rute bak;)

fett prosjekt. men for din egen sikkerhet så ikkje skriv backup løsninger på korleis du skal opna dørane. feks. no veit folk korleis dei kan kortslutte batteriet utan å opna panseret

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser meget bra ut dette :) kan ikke si jeg liker fargen eller de lakkerte detaljene inni.. men det er din bil :) keep up the good work.

og til KristianG.. har sendt en pm med årsmodeller til deg. så dette ikke "forsøpler" tråden til pilsen

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fargene inne blir vel ikke akkurat værende der når bilen blir lakkert;)

Hehe.. Blir modifiseringer invendigt i bilen, men dette får komme seinere, en ting er sikkert, mye skal støpes på nytt;)

JettaMaster:

Dette var bare en ide, hehe.. tviler nok på at jeg kommer til å bruke den, da jeg egentlig har en litt lurere ide, men forsåvidt ganske lurt og holde den for seg selv da ja;) hehe.. Å du, hvis jeg hadde valgt den løsningen og folk hadde villet ødelegge noe, måtte de jo først ha kommi seg under bilen for å finne de kabelene da:P hehe.. vet ikke hvor lett det er:P må jo vite hvor de ligger;):P

Gleder meg som en liten unge til å få lakkert bilen;) skal bli så herlig, da er det bare og godkjenne den, og få på skilt og få blitt ferdig med motoren;)

"bare" :P

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det du fikk av vifterillene og dekselet rundt instrumentene der du lakkerte blått egentlig? var det skruer, eller måtte du ta av hele dashet?

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider