Gå til innhold

Min første bil, 1987 mod. Golf II 1,8forgasser.

Ranger emnet

Pilsen

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror du skal tenke på større bremser når du bygger 16vT.

har g60T på 239mm bremser og jeg syntest det er litt i slappeste laget..

Så vil ikke anbefale et 16vT oppsett med slike bremser.

Men nå har jeg 280mm g60 på prosjekt bilen og det ser nok ut som om dette blir byttet ut med brembo 305 kit

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Manifoilen fikk jeg igjen fra sveising i går, så nå er hullet til den "femte" sylinderen tett, brukte 4mm stål, som ble slipt til så dette passet akkurat inne i hullet, så ble manifoilen sveisa. Etter dette lå den i nesten 3 timer og kjølte seg ned i romtempratur, før det ble lagt litt sveis til de plassene det var usikkert på om det kanksje ikke vart helt tett første gangen.

Sveiselæreren på skola der jeg går som har gjort det. Nå er den klar for sliping rundt der, for å få den litt rundere og finere;)

021205002small.JPG

Fant ut at jeg hadde noen bilder jeg ikke hadde fått lagt ut enda, bildene taler for seg selv:

021205006small.JPG

021205007small.JPG

Har også kjøpt meg ny cd spiller i dag;) specs kommer senere i dag:P

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp;)

Ikke mye jeg orka å gjøre i dag, begynner å bli sjuk, pluss at jeg har skada tommelen på høyre hånda mi i den fuckings gymmen på skola i dag;/

Menmen, her kommer det i hvertfall noen bilder av dagens økt, med noen små kommentarer til hva som har blitt gjort:

Antenne hullet på venstre framskjerm er fjernet, synes selv det ser meget bra ut her nå:

071205002small.JPG

Gjenstår litt finsparkling på denne fremutbyggeren, har lagt såppas mange tynnelag nå at har tro på at det holder, har prøvd mange ganger og slå på det med gummi hammer, samt stått og rivi og sliti i utbyggern:

071205003small.JPG

Lagt en ny runde med finsparkel på bakskjermen:

071205004small.JPG

The doors are perfect:

071205005small.JPG

Og sånn står bilen nå: hehe..

071205006small.JPG

Må bare få beklage den dårlige kvaliteten på bildene, men tante har digitalkameraet, så må klare meg med mobil bilder, men dere får vel et slags innblikk i hvordan ting ser ut og hva som foregår;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren står komplett demontert, mangler MASSE deler enda, før montering begynner, har funnet ut at jeg må få ferdig bilen utvendig, lakkert den, eu gokjent den, vist den, og få på igjen skilt.. Så da kommer motoren i andre rekke, men begynner vel for fullt med den over nyttår tror jeg;)

chiao.. nå stikker jeg i verkstedet igjen;9

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider