Gå til innhold

Min første bil, 1987 mod. Golf II 1,8forgasser.

Ranger emnet

Pilsen

Anbefalte innlegg

Nye deler kom i dag;) endelig sier bare jeg, var herlig og komme hjem fra skola og se at DHL hadde vært innom med en pakke:

Insug, fuelrail, 320cc/m dyser(til salgs), bensintrykksregulator(til salgs), gasspjeld, pakninger, wire ++:)

030106001small.JPG

030106002small.JPG

Så det, venter da på toppen min, pluss at jeg venter på penger, så jeg kan få kjøpt de forbanna stemplene og rådene jeg har lyst på:)

Dette var i hvertfall min forsinka julegave til meg selv;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dysene mine er i posten?:P hehe..

skjermene er bare bredda med utbyggere som er festet, for så og sparkles fast med flassfiber masse og sparkel, men tror ikke det holder, så blir nok eventuelt stålbredding håpr jeg på, dersom jeg får råd.

Nei, bruker 16v toppen, blir nok til at jeg bruker 16v blokk også, når alt kommer til stykke, for å slippe dette med lufting i toppdekslet..

Maskinerte 16v råder og stempler;) skal visstnok være gode for 400hk(?) med riktig oppsett, og det er mye mer enn hva jeg satser på så;)

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, torvald tåke her.. det skal til noen andre de.. heh.. :P

jeg har s2 råder da.. om du er intr.. de skal vel tåle omtrent det samme..eller?

bygger omtrent det samme vi to da skjønner jeg.. legg ut bilder av motor osv da? :D

hvor finner man stålbredding?

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider