Gå til innhold

Små rustflekker

Ranger emnet

Majty

Anbefalte innlegg

Sikker på at jeg har spurt om dette i en post før men jeg har søkt og finner den ikke igjen. Uansett:

Jeg har noen små 2-5mm rustflekker forann på panseret. Bare overflaterust. Hvordan går jeg fram for å fjerne dette? Er det nødvendig med sparkel på slik?

X-Audi a4 1,8t - Solgt *dypt savnet*

X-Golf II 1,8L '90 - Solgt

X-Porche 911 '02 banebil i skapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at jeg har spurt om dette i en post før men jeg har søkt og finner den ikke igjen. Uansett:

Jeg har noen små 2-5mm rustflekker forann på panseret. Bare overflaterust. Hvordan går jeg fram for å fjerne dette? Er det nødvendig med sparkel på slik?

slip det rent. er det bare overflaterust så er det bare å slipe til det ikke er noe rust igjen . kanksje legge på grunning og lakke over. skal du ha det strøkent hadde jeg slipt ned til metall 2-3cm rundt der det var rust, pusset overgangene, hatt på grunning, mattet ned hele panseret og lakkert :)

kjør hardt kjør stil kjør amrikansk bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ok :)

Hvor skal jeg kjøpe grunning? Er Biltema\thorsov noe å satse på?

om du bare skal ha flekker med lakk altstå ikke viktig åssen det ser ut er det samme hva du bruker men om du har tenkt å ta å prøve deg på å lakke med sprøyte så bør du dra til ett lakkeringsverksted å høre om de selger grunding å lakk pga bruker du 1k grunning altså sann som er på spraybokser å 2 k lakk vill lakken bare koke.. men det koster jo ikke allverden å lakke ett panser jg tok 2 k for et6 panser nå for ikke så lenge siden;)

136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06)

134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider