Gå til innhold

Ingen operatør logo på 7210???

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

Den der tror jeg er litt lei.. slik jeg har fått meg med (på noe forum-saker) før.. går det ikke ann å fjerne en operatør-logo.. man kan gjøre den blank, men ikke fjerne den..

På 7210 saken, må du da ha en logo som er gjennomsiktig av noe slag.. men en som ser gjennomsiktig ut på f.eks. en 3310, vil ikke være det på din.. dumt det der! Det skyldes vel sikkert at man har farger på de nye displayene, mens logoen bare er i to "farger"..

Lykke til, er bare å si ifra hvis du klarer det!

Edit:--

Den software saken du spurte etter sist, eksisterer.. noe som heter:

MobiMB Mobile Media Browser V1.2

Koster vel rundt $18 mener jeg sånn caaaaa.. de som har prøvd det, mener det ikke er så bra da.. JEG personlig, kjøper ikke software..

Har også kommet ny firmware til 7210/6610 med noen forbedringer.. etter denne oppgraderingen, står det at tlf skal støtte overføring av bilder med kabel...

Edit:--

Skal ikke snakke så mye om dritten før den renner.. jeg mener jeg skal ha fikset en software sak som muligens fungerer (får ikke testet, har ei kabel..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Og den er heeelt blank? ikke sort og ikke hvit?

Har ikke penger til å teste nå, så si ifra dere som har testa :)

Den er gjennomsiktig for å si det sånn. Perfekt hvis du har et bilde

i bakgrunden som du vil se.

Koster deg vel ikke mer enn 10-20 øre å hente ned like vel? :)

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Bare jeg som ikke får det til? Har prøvd med wap....

Trolig! ;) Hva skjer/skjer ikke da?

Skal bare være å legge inn den der som bokmerke, åpne bokmerket og så lagre det som blir tilbudt. Husker ikke helt hvordan det funka, er en stund siden jeg gjorde det, men tror det var sånn.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider