OleC Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Er det noen somkan fortelle meg hvordan jeg skal få meg en blank operatør logo på min 7210, uten å ødlegge bakgrunns bildet??? Hadde vært litt ålreit å se øya til dama også...:D :D :D Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Den der tror jeg er litt lei.. slik jeg har fått meg med (på noe forum-saker) før.. går det ikke ann å fjerne en operatør-logo.. man kan gjøre den blank, men ikke fjerne den.. På 7210 saken, må du da ha en logo som er gjennomsiktig av noe slag.. men en som ser gjennomsiktig ut på f.eks. en 3310, vil ikke være det på din.. dumt det der! Det skyldes vel sikkert at man har farger på de nye displayene, mens logoen bare er i to "farger".. Lykke til, er bare å si ifra hvis du klarer det! Edit:-- Den software saken du spurte etter sist, eksisterer.. noe som heter: MobiMB Mobile Media Browser V1.2 Koster vel rundt $18 mener jeg sånn caaaaa.. de som har prøvd det, mener det ikke er så bra da.. JEG personlig, kjøper ikke software.. Har også kommet ny firmware til 7210/6610 med noen forbedringer.. etter denne oppgraderingen, står det at tlf skal støtte overføring av bilder med kabel... Edit:-- Skal ikke snakke så mye om dritten før den renner.. jeg mener jeg skal ha fikset en software sak som muligens fungerer (får ikke testet, har ei kabel..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 For blank logo stikk inn på denne siden og hent ned logoen: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp (med mobilen seff :D) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by Andy156 For blank logo stikk inn på denne siden og hent ned logoen: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp (med mobilen seff :D) Og den er heeelt blank? ikke sort og ikke hvit? Har ikke penger til å teste nå, så si ifra dere som har testa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by boXer Og den er heeelt blank? ikke sort og ikke hvit? Har ikke penger til å teste nå, så si ifra dere som har testa :) Den er gjennomsiktig for å si det sånn. Perfekt hvis du har et bilde i bakgrunden som du vil se. Koster deg vel ikke mer enn 10-20 øre å hente ned like vel? :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Den virker den.. blank, ikke to farget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by Andy156 Koster deg vel ikke mer enn 10-20 øre å hente ned like vel? :) Nei, gjorde visst ikke det :D Den funka som faen og den. Takk for tipset ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Februar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Mulig jeg er dum, men skal man gjøre det via wap... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Februar 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Originally posted by OleC Mulig jeg er dum, men skal man gjøre det via wap... Drit i det, skjønte det... takk funka som faen... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 ENDLIG!!!! Takker og bukker!! :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Bare last ned en gammel en. til nokia 5110 osv de funker ikke på de mobilene med fargeskjerm. og dermed vises blank skjerm... har gjort det selv. de gamle funker på den med kamera. 7650 tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 slik skal det se ut :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 Bare jeg som ikke får det til? Har prøvd med wap.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2003 Originally posted by Dr_S Bare jeg som ikke får det til? Har prøvd med wap.... Trolig! ;) Hva skjer/skjer ikke da? Skal bare være å legge inn den der som bokmerke, åpne bokmerket og så lagre det som blir tilbudt. Husker ikke helt hvordan det funka, er en stund siden jeg gjorde det, men tror det var sånn. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg