PerryZaphire Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Good :D blir det handling...får du evnt. møtt meg litt hitover? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasG60 Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Det skal gå greit.. Siter GTi G60 90mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Det skal gå greit.. flott.... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Det skal gå greit.. Blir det noe eller? har penger nå og må ha felger :( Send meg sms så ringer jeg deg hvis du ikke har kr på kortet eller hva det nå er! 41856342 er nr mitt! Bill merk. Haster :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg