Gå til innhold

Deler/motor/hel bil Selges!!!!

Ranger emnet

Ben are

Anbefalte innlegg

Har en Volvo 242 TURBO som blir for salg i løpet av sommeren... Rettere sagt etter 20. JUNI. Den består av en del gromdeler, Motor blir bremset i løpet av våren.

Består av:

Bilen.... 1979mod 242, smaragdsort (lakkert i år) Ribbet med 6pnkt bur, en stk sparco bøttestol og sparco 3" belter. Poluritane foringer, gul koni forran og volvo r-sport bak. Justerbare momentstag og phanard stag. 1031 bakaksel med Tracteck spærre. 18"bbs felger.

Motor...... B23 med boforsveiv, h-profilråder, Smidde mahle stempler. 8,6:1 i komp. Skjærkantpakkning, ARP studds og 531 topp preppet av Kent motor. Spess innsug med 896cc MSD 6hulls dyser. 3" gass spjeld, Grom IC byggd på iveco ellement. Netics 60-1 turbo på spess bygd grenrør. Netics racegate WG. V-band klemme på turbo og 3" exos. Tør påstå at det blir over 400hk og minst 600NM på den motoren! Electromotive tec 2 sprut og tenning

Drivverk... BMW m5 trykkplate med sinterlamell, Getrag 262cr kasse med spess bygd spakestell og mellomaksel.

Sikkert en del som jeg har glemt her nå.. Men iallefall skal dette selges når den er ferdigbygd og testet/bremset..... Strøkent utgangspngt for den som vil bygge værsting. 100000% rustfri 242.... Runde lykter i fronten... TØFF bil!!!

RING/SMS OM DU ER SERIØST INTRESERT!!! 91768562

PRIS.... tenk selv!!! ;)

Bilder kan sendes til dem som virkelig er intresert i å kjøpe noe!!!!.....

Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo lobbe stemninga litt vet du!!! er jo ikke bestandig man får annledning til å spare penger til gromdelene blir lagt ut for salg.. dette er en UNIK mulighet for å legge seg av litt penger frem mot salgsdatoen... :D:D:D:D

Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei du missforstår.. jeg skal lakke min bil ;) hehe.. må bare se å få ræva i gir.. blir hellakkring.. og jeg er usikker på farger osv ;)

har lyst til ihvertfall å lage et kaross selv :P

og gjøre mest mulig arbeid selv ;)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider