KaldBlod Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Har en kamerat som var litt "for" uforsiktig her i går. :\ Les og svar HER. Noen som vet om noen greie lakkverksteder i Osloområdet? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 ett lite spørsmål å legge med....har en lignende skade, på siden av bilen...må hele siden lakkes om eller kan bare fleeken lakkeres med brae resultater? håper ikke det gjor noe at jeg kom med denne Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Det var kjipt kaldblod.. Du kunne jo evt høre med tidligere eier da ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 Kjipt når sånt skjer ja :( Jeg rygga selv inn i en på parkeringsplassen på skolen, faktisk på akkurat samme sted som han traff deg, ble da også noen liknende riper og en sprekk. Venter fortsatt på taksering av skaden. Dette var riktignok en Hyundai Accent, men kan jo si ifra når jeg vet hva min skade kosta... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ett lite spørsmål å legge med....har en lignende skade, på siden av bilen...må hele siden lakkes om eller kan bare fleeken lakkeres med brae resultater? håper ikke det gjor noe at jeg kom med denne Tror man må lakkere hele området frem til et skjøt. For meg vil det sannsynligvis si hele øvre del av fangern. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 for en stund siden var det en gjeng innom jobben fra lakkproffen eller no slik.. de tok bare skaden og jeg så ikke noen forskjell...:P http://www.lakkproffen.no/ Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg